Saturday, August 10, 2019

ဖတ္ႏိုင္သူအက်ိဳးမုခ်ရိွပါတယ္ က်ိန္းေသတဲ့ကံ 👍👍👍👍👍 (ဖားေအာက္ဆရာေတာ္ႀကီး) 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏 ဘုန္းႀကီး ဒီေနရာကေလးမွာ သတိေပးခ်င္တာကေလး အခ်က္ တစ္ခုေတာ့ ရွိပါတယ္။ က်ိန္းေသတဲ့ကံကို ႀကိဳးစားၾကစမ္းပါ။ က်ိန္းမေသတဲ့ ကံေတြကိုေတာ့ မႀကိဳးစားၾကစမ္းပါနဲ႔။ ဘဝတစ္ခုက မေတာ္လို႔ ဆံုးသြားခဲ့လွ်င္ သာသနာေတာ္နဲ႔ေတြ႕ရတာ အက်ဳိးမရွိ ျဖစ္သြားႏိုင္တဲ့ အတြက္ေၾကာင့္ ျဖစ္ပါ တယ္။ ဒီေတာ့ ေသခါနီးကာလ မရဏာသႏၷေဇာ အခ်ိန္အခါေရာက္ၿပီး စိတ္ေတြက မိမိစိတ္ကို မိမိထိန္းႏုိင္တဲ့ စြမ္းအားကလည္း မရွိျပန္ဘူး။ မိမိ ထူေထာင္ခဲ့တဲ့ ကံေတြကလည္း က်ိန္းေသတဲ့ကံမ်ဳိး မဟုတ္ဘူးဆုိလွ်င္ ရင္ေလးဖြယ္အခ်က္ေတြ မ်ားစြာရွိႏိုင္ပါတယ္။ က်ိန္းေသတဲ့ကံ ဆုိတာကေတာ့ အကုသိုလ္အရာမွာလည္း က်ိန္းေသေနတဲ့ကံ ရွိတယ္။ ကုသိုလ္အရာမွာ လည္း က်ိန္းေသတဲ့ကံဆုိတာ ရွိပါတယ္။ က်ိန္းေသတဲ့ကံ = ဂ႐ုကကံ အကုသိုလ္အရာမွာ က်ိန္းေသတဲ့ကံကေတာ့ အမိကိုသတ္ျခင္း အဖကို သတ္ျခင္း ရဟႏၲာပုဂိၢဳလ္အား သတ္ျခင္း ဘုရားရွင္အား ေသြးစိမ္းတည္ေအာင္ ျပဳလုပ္ျခင္း သံဃာသင္းခဲြျခင္းဆုိတဲ့ ကံႀကီးငါးခု တစ္ခုခု က်ဴးလြန္ခဲ့မယ္ ဆိုလွ်င္ေတာ့ ဒီကံေတြက အက်ဳိးေပးဖို႔ရာ ျမဲတဲ့အတြက္ သူတို႔ကုိ ဂ႐ုကံလုိ႔ ေခၚပါတယ္။ နမူနာအေနနဲ႔ ေျပာမယ္ဆိုလွ်င္ေတာ့ အဇာတသတ္က ဖခမည္း ေတာ္ျဖစ္တဲ့ ဗိမၺိသာရမင္းကို သတ္ခဲ့မိတဲ့အတြက္ သာမညဖလသုတၱန္ကို ၾကားနာၿပီးတဲ့အဆံုးမွာ ေသာတာပတၱိမဂ္ဉာဏ္္ ဖိုလ္ဉာဏ္္ကုိ ရႏိုင္တဲ့ ပါရမီ မ်ဳိးေစ့ေကာင္း ထင္ရွားရွိေသာ္လည္း ေသာတာပတၱိမဂ္ဉာဏ္္ ဖိုလ္ဉာဏ္္ကို ရသလား၊ မရဘူး။ သို႔ေသာ္လည္း ရတနာသံုးပါးအေပၚ၌ အထူးသျဖင့္ ဘုရားရွင္အေပၚ၌ ၾကည္ညိဳေလးစားေနတဲ့ သဒၶါတရားေတြက အလြန္အားေကာင္းတဲ့ အတြက္ ေၾကာင့္ အသင့္အတင့္ ခံသာရာကေလးေတာ့ ရပါတယ္။ အိပ္လို႔ေပ်ာ္တယ္ စားလို႔ဝင္တယ္ စသည္ျဖင့္ေတာ့ အက်ဳိးတရားကေလးေတြ အထိုက္အေလ်ာက္ ရတယ္။ သို႔ေသာ္ ေသသည္၏အျခားမဲ့၌ ဘယ္ေရာက္သလဲ၊ ငရဲ ျပည္သို႔ ေရာက္သြားတယ္၊ က်ိန္းေသတဲ့ ကံရဲ႕အက်ဳိးပဲ။ 🔶 နိယတမိစၦာဒိ႒ိကံ အကုသိုလ္ဘက္မွာ က်ိန္းေသတာ ေနာက္တစ္ခု ရွိေနေသးတယ္၊ ဘုန္းႀကီး နည္းနည္း ေျပာခ်င္တယ္။ ဒီအေၾကာင္းအရာကေလးကေတာ့ သတိ ေပးတဲ့ သေဘာေပါ့၊ ကံ-ကံ၏အက်ဳိးကို လက္မခံတဲ့ နိယတမိစၦာဒိ႒ိအယူဝါဒ ျဖစ္ပါတယ္။ အခုေခတ္ ႐ုပ္ဝါဒီလို႔ ေခၚဆိုအပ္တဲ့ ကံ-ကံ၏အက်ဳိးကို လံုးလံုး မယံုၾကည္တဲ့ ပုဂိၢဳလ္ေတြရဲ႕ ခံယူခ်က္ပဲ။ ကံကံ၏ အက်ဳိးကုိ လံုးလံုးမယံုၾကည္ တဲ့ ပုဂိၢဳလ္ေတြရဲ႕ ခံယူခ်က္ပဲ။ ကံ-ကံ၏အက်ဳိးကို လံုးလံုးမယံုၾကည္တဲ့ ဒီ ခံယူခ်က္ကေလးဟာ ဘယ္ေလာက္ ျပင္းထန္သလဲဆိုတာႏွင့္ ပတ္သက္လို႔ ဘုန္းႀကီး ဝတၳဳဇာတ္ေၾကာင္းကေလးတစ္ခု သတိရလို႔ ေျပာခ်င္ပါတယ္။ စာေပနယ္ကေတာ့ ဥေစၦဒဝါဒသမားေတြလုိ႔ ေျပာပါတယ္။ သူတို႔စကား လံုးႏွင့္ ေျပာလွ်င္ေပါ့၊ ဘုန္းႀကီးစကားလံုးေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ ‘‘ဘဝဆုိတာ ပုခက္ႏွင့္ ေခါင္းၾကားမွာပဲ ရွိတယ္။ ေခါင္းဟုိဘက္ ဘာမွမရွိပါဘူး’‘ ဆုိၿပီးေတာ့ သူတို႔က ဒီလို ေျပာၾကတယ္။ တစ္ခ်ိန္က ကမၻာေအးမွာ ဒီစကားလံုးကုိ သူတို႔က ေၾကြးေၾကာ္သြားၾကပါေသးတယ္။ ဒီေတာ့ ေခါင္းဟုိဘက္ ဘာမွမရွိပါ ဘူးဆုိၿပီး ဒီလိုလက္ခံတဲ့ ခံယူခ်က္ကို ဥေစၦဒဒိ႒ိလုိ႔ ေခၚပါတယ္။ ဒီအယူဝါဒကုိ ေသသည့္တိုင္ေအာင္ မစြန္႔လႊတ္ခဲ့ဘူးဆိုလွ်င္ ဒီကံက အက်ဳိးေပး ျမဲပါတယ္။ အက်ဳိးေပးျမဲျခင္းေၾကာင့္ သူ႕ကိုလည္း နိယတမိစၦာဒိ႒ိကံဆုိၿပီး ဒီလုိ ေခၚပါတယ္။ နႏၵကစစ္သူႀကီး ဒီနိယတမိစၦာဒိ႒ိကံရဲ႕ အက်ဳိးေပးျမဲမႈႏွင့္ ပတ္သက္လို႔ ဝတၳဳဇာတ္ ေၾကာင္းကေလး တစ္ခုရွိတာက နႏၵကစစ္သူႀကီး ျဖစ္ပါတယ္။ နႏၵကစစ္သူႀကီး ဆုိတာက ပိဂၤလမင္းရဲ႕ စစ္သူႀကီးျဖစ္တယ္။ ပိဂၤလမင္းဆိုတာကေတာ့ ဓမၼာေသာကမင္းဆက္ ေမာရိယမင္းတုိ႔ရဲ႕ လက္ေအာက္ခံ ဘုရင္ငယ္တစ္ဦးလုိ႔ ဆိုပါတယ္။ နႏၵကစစ္သူႀကီးကလည္း ဥေစၦဒဒိ႒ိ အယူရွိတယ္၊ ပိဂၤလမင္းက လည္း ဒီဥေစၦဒဒိ႒ိ အယူရွိပါတယ္၊ ကံ-ကံ၏အက်ဳိးကုိ လံုးလံုးလက္မခံၾကဘူး။ တစ္ခ်ိန္ နႏၵကစစ္သူႀကီး ကြယ္လြန္သြားၿပီ၊ ကြယ္လြန္သြားတဲ့အခ်ိန္ ဘယ္ေရာက္သြားသလဲဆုိေတာ့ နံပါတ္တစ္အေနအားျဖင့္ ၿပိတၱာဘဝ ေရာက္ရွိသြားပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ သူ႕မွာ သမီးျဖစ္သူ ဥတၱရာဆုိတဲ့ အမ်ဳိးေကာင္း သမီးေလးတစ္ဦး ရွိတယ္။ ဒီ အမ်ဳိးေကာင္းသမီးေလးက ေသာတာပန္ အရိယာသူေတာ္ေကာင္း ျဖစ္ပါတယ္။ ကြယ္လြန္သြားတဲ့ ဖခမည္းေတာ္အား ရည္စူးၿပီးေတာ့ ရဟႏၲာလုိ႔ ယူဆရတဲ့ သံဃာေတာ္တစ္ပါးကို အိမ္ေရွ႕ၾကြလာ တဲ့ အခ်ိန္အခါ အိမ္ေပၚကို ပင့္ဖိတ္ၿပီးေတာ့ ဆြမ္းခဲဖြယ္ေဘာဇဥ္မ်ားႏွင့္ လွဴဒါန္းပူေဇာ္ၿပီးေတာ့ ဖခမည္းေတာ္ျဖစ္တဲ့ နႏၵကစစ္သူႀကီးကို အမွ်အတမ္း ေပးေဝပါတယ္။ အမွ်အတမ္း ေပးေဝလုိက္တဲ့ အခ်ိန္အခါမွာ နႏၵကစစ္သူႀကီး က ထုိၿပိတၱာဘဝမွာ နတ္စည္းစိမ္တမွ် ႀကီးက်ယ္တဲ့ ခမ္းနားတဲ့ စည္းစိမ္ ခ်မ္းသာေတြကို သံုးေဆာင္ခံစားသြားရပါတယ္။ စာေပနယ္သံုး ေဝါဟာရႏွင့္ ေျပာလွ်င္ေတာ့ ေဝမာနိကၿပိတၱာလို႔ ေခၚပါ တယ္။ ဒါေပမဲ့ ဒီၿပိတၱာဘဝက ကြၽတ္သလားဆိုေတာ့ မကြၽတ္ဘူး၊ နတ္စည္း စိမ္တမွ် ႀကီးက်ယ္တဲ့ စည္းစိမ္ခ်မ္းသာေတြကို ခံစားရတယ္။ သို႔ေသာ္ တစ္ခ်ိန္ ပိဂၤလမင္းတုိ႔က ဓမၼာေသာကမင္းဆက္ရဲ႕ အဆက္အႏြယ္ျဖစ္တဲ့ ေမာရိယမင္း ေတြကို သြားၿပီး လက္ေဆာင္ပဏၰာဆက္သရပါတယ္။ ဆက္သလုိက္တဲ့ အခ်ိန္အခါမွာ ဒီပိဂၤလမင္းရဲ႕ အျပန္မွာ လမ္းလႊဲၿပီးေတာ့ နႏၵကၿပိတၱာ တည္ရွိရာ ၿပိတၱာဗိမာန္ျဖစ္တဲ့ ပေညာင္ပင္ႀကီးကုိ ေရာက္ေအာင္ နႏၵက ၿပိတၱာက လမ္းခင္းေပးလိုက္တယ္။ လမ္းမွားၿပီးေတာ့ ေမာင္းလာၿပီ၊ ေမာင္း လာတဲ့ အခ်ိန္အခါမွာ ရထားထိန္းလုပ္တဲ့ ပုဂိၢဳလ္ကေနၿပီးေတာ့ ပိဂၤလဘုရင္ မင္းျမတ္ကို လွမ္းၿပီး အေၾကာင္းၾကားတယ္။ အရွင္မင္းျမတ္ … ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ေတာ့ လမ္းမွားကုန္ၿပီနဲ႔တူတယ္။ ဘာေၾကာင့္လဲ၊ ကြၽန္ေတာ္တို႔ လာလိုက္တဲ့လမ္းကုိ ၾကည့္လိုက္လွ်င္ ေရွ႕မွာသာ လမ္းေတြ႕ၿပီး ေနာက္ကုိ ျပန္ၾကည့္လုိက္တဲ့အခါ လမ္းမရွိ ျဖစ္ေနၿပီ၊ ဘယ့္ႏွယ္လုပ္မလဲ၊ ကဲ ဆက္သာေမာင္းေပေတာ့ဆုိၿပီး ေမာင္းလုိက္တဲ့အခါ ပေညာင္ပင္ကို ဆုိက္သြားၿပီ၊ ပေညာင္ပင္ဆုိက္တဲ့ အခ်ိန္အခါ နတ္စည္းစိမ္တမွ် ႀကီးက်ယ္ေနတဲ့ စည္းစိမ္ရွိတဲ့ နႏၵကစစ္သူႀကီးၿပိတၱာက ဧည့္ခံေကြၽးေမြး ပါတယ္။ ပိဂၤလမင္းက အင္မတန္ အံ့ၾသေနတယ္။ အံ့ၾသေနတဲ့ အခ်ိန္က်ေတာ့မွ ေနာက္ဆံုး စားေသာက္ၿပီးတဲ့အခါ ဧည့္ခံပြဲၿပီးတဲ့အခါ အက်ဳိးအေၾကာင္း ေမးၾကည့္တယ္။ သင္ဟာ ဘယ္လုိပုဂၢိဳလ္လဲ၊ နတ္လား လူလား၊ စသည္ျဖင့္ ေမးလုိက္ေတာ့မွ သူဟာ တျခားပုဂၢိဳလ္ မဟုတ္ပါဘူး၊ အရွင္မင္းႀကီးရဲ႕ နႏၵက စစ္သူႀကီးပဲ ျဖစ္တဲ့အေၾကာင္း တင္ျပတယ္။ သို႔ေသာ္ အဲဒီမွာ ဝမ္းနည္း စရာ ေကာင္းတာကေလး တစ္ခုကေတာ့ ဥေစၦဒဒိ႒ိကို ေသသည့္တုိင္ေအာင္ မစြန္႔လႊတ္ခဲ့တဲ့အတြက္ ကံ-ကံ၏အက်ဳိးကုိ ေသသည့္တုိင္ေအာင္ ပစ္ပယ္မိခဲ့ တဲ့ အတြက္ေၾကာင့္ ဒီကံက အက်ဳိးေပးေတာ့မွာ ျဖစ္တယ္။ နတ္စည္းစိမ္တမွ် ႀကီးက်ယ္ေနတဲ့ ဒီၿပိတၱာဘဝမွာ ခံစားေနရတဲ့ ဒီစည္းစိမ္သည္ ေနာက္ထပ္ ေျခာက္လပဲၾကာမွာ ျဖစ္တယ္။ ေျခာက္လျပည့္လို႔ရွိလွ်င္ေတာ့ ငရဲကို ေရာက္ ရေတာ့မည့္အေၾကာင္း သူက တင္ျပတယ္။ တင္ျပၿပီးတဲ့ အခ်ိန္အခါမွာ ပိဂၤလ မင္းကိုလည္း သူက ဘာေျပာလိုက္သလဲ၊ မွားယြင္းေနတဲ့ မိစၦာအယူဝါဒကို စြန္႔လႊတ္ၿပီးေတာ့ ငါးပါးသီလျမဲေအာင္ ေနပါ၊ သရဏဂံုသံုးပါးကို ယံုယံု ၾကည္ၾကည္ျဖင့္ ေဆာက္တည္က်င့္သံုးပါ၊ မေကာင္းမႈဒုစ႐ုိက္ေတြ ေရွာင္ရွား ပါ စသည္ျဖင့္ တရားေဟာၿပီး ျပန္လႊတ္လုိက္ပါတယ္။ (ေပတဝတၳဳ-၂ဝ၁-၂ဝ၆၊၊) ေျပာခ်င္တဲ့အခ်က္ကေတာ့ ကံ-ကံ၏အက်ဳိးကုိ ပစ္ပယ္ေနတဲ့ နိယတ မိစၦာဒိ႒ိ အယူဝါဒေတြသည္ ေသသည့္တုိင္ေအာင္ မစြန္႔လႊတ္ခဲ့ဘူး ဆုိလွ်င္ ေတာ့ က်ိန္းေသ အပါယ္ေလးဘံု တစ္ဘံုဘံုေရာက္တယ္။ ေနာက္ဆံုးေတာ့ ငရဲေရာက္ႏုိင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဒီလိုဝါဒမ်ဳိးေတြကို အကယ္၍မ်ား မိမိတို႔က လက္ခံခ်င္တဲ့ စိတ္ထားမ်ား ေပၚခဲ့မိမယ္ ဆုိလွ်င္ေတာ့ ဘုန္းႀကီး အၾကံဉာဏ္္ ေပးခ်င္တာက ဒီေၾကာင္း-က်ဳိးဆက္ႏြယ္ေနတဲ့ ပဋိစၥသမုပၸါဒ္ သေဘာတရား ကို သမၼာဒိ႒ိဉာဏ္္ပညာျဖင့္ ကိုယ္တုိင္မ်က္ေမွာက္ ထြင္းေဖာက္သိျမင္တဲ့ အဆင့္ထိ ေရာက္ေအာင္ေတာ့ ခပ္ျမန္ျမန္ ႀကိဳးစားေစခ်င္ပါတယ္။ 🔶 ကုသုိလ္ဂ႐ုကံ မေကာင္းတဲ့ဘက္က ခုနက အက်ဳိးေပးျမဲတဲ့ ကံေတြရွိသလို ေကာင္းတဲ့ ဘက္မွာလည္း အက်ဳိးေပးျမဲတဲ့ကံေတြ ရွိတယ္။ နံပါတ္တစ္ကေတာ့ စ်ာန္နာမ္ တရားမ်ား ျဖစ္ၾကပါတယ္။ မိမိတုိ႔က အားထုတ္လိုက္ေတာ့ စ်ာန္သမာဓိေတြ ကို ရရွိၿပီ။ အာနာပါနစ်ာန္ပဲျဖစ္ျဖစ္ ေမတၱာစ်ာန္ပဲျဖစ္ျဖစ္ ကသုိဏ္းစ်ာန္ေတြ ပဲျဖစ္ျဖစ္ ပြားမ်ားလိုက္လို႔ စ်ာန္ေတြကို ရရွိခဲ့မယ္ဆုိလွ်င္ ဒီစ်ာန္ေတြကလည္း ေသသည့္တုိင္ေအာင္ မေလွ်ာက်ခဲ့ဘူး ဆုိလွ်င္ေတာ့ အက်ဳိးေပးျမဲပါတယ္။ အက်ဳိးေပးျမဲတယ္ဆုိတဲ့ သေဘာကေတာ့ သံသရာခရီး မဆံုးေသးတဲ့ ပုဂိၢဳလ္ အတြက္ ေျပာတာပါ၊ ဒီပုဂိၢဳလ္က သံသရာခရီး ဆံုးမယ္ဆုိလွ်င္ ဒီစ်ာန္တရား ေတြက အက်ဳိးေပးႏုိင္တဲ့စြမ္းအား မရွိေတာ့ပါဘူး။ အရွင္ေဒဝဒတ္တို႔လို မေသခင္စပ္ၾကားမွာ ဒီစ်ာန္ေတြက ေလွ်ာက်ခဲ့ မယ္ဆုိလွ်င္ေတာ့ ဘာျဖစ္သလဲ၊ အက်ဳိးေပးႏုိင္တဲ့စြမ္းအား မရွိျဖစ္တတ္ပါ တယ္။ အရွင္ေဒဝဒတ္ဟာ ရဟန္းျပဳၿပီးတဲ့အခါ ပထမတစ္ဝါအတြင္း ႀကိဳးစား အားထုတ္လိုက္တာ စ်ာန္သမာပတ္ရွစ္ပါးႏွင့္ ေလာကီ အဘိညာဏ္ငါးပါးကုိ ရရွိသြားပါတယ္။ ဒါေပမဲ့လုိ႔ ဘုရားျဖစ္ဖုိ႔ရန္ ၾကံစည္စိတ္ကူးမိတဲ့ အခ်ိန္အခါ က စၿပီးေတာ့ သူ႕သႏၲာန္မွာ ဒီစ်ာန္နာမ္တရားေတြက ကြယ္ေပ်ာက္သြားလုိက္တာ ေသသည္အထိ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဒီစ်ာန္နာမ္တရားေတြက မေလွ်ာ က်ခဲ့လွ်င္ေတာ့ အက်ဳိးေပးျမဲတဲ့အတြက္ သူတုိ႔ကုိလည္း ဂ႐ုကံလုိ႔ ေခၚတယ္။ သို႔ေသာ္ ေလွ်ာက်သြားခဲ့မယ္ ဆုိလွ်င္ေတာ့ အက်ဳိးေပးႏုိင္တဲ့စြမ္းအား မရွိျခင္း ေၾကာင့္ သူတို႔က ဂ႐ုကံစာရင္းထဲမွာ မဝင္ျပန္ဘူး။ 🔶 ဝိပႆနာကံ ေနာက္ထပ္ ခုိင္ျမဲတဲ့ ကံတစ္ခုကေတာ့ ခုလို ႐ုပ္ေတြနာမ္ေတြကို ပရမတ္ သို႔ ဉာဏ္္အျမင္ဆုိက္ေအာင္ ထိုးထြင္းသိခဲ့မယ္၊ အေၾကာင္းတရားေတြ အက်ဳိး တရားေတြကိုလည္း ပရမတ္သုိ႔ ဉာဏ္္အျမင္ဆိုက္ေအာင္ သိမ္းဆည္းတတ္ခဲ့ မယ္ဆုိလွ်င္ နာမ႐ူပပရိေစၦဒဉာဏ္္ႏွင့္ ပစၥယပရိဂၢဟဉာဏ္္ႏွစ္ပါးကို ရရွိၿပီ၊ ထုိဉာဏ္္ႏွစ္ပါးကို ရရွိတဲ့ သူေတာ္ေကာင္းအတြက္ – ဣမိနာ ပန ဉာေဏန သမႏၷာဂေတာ ဝိပႆေကာ ဗုဒၶသာသေန လဒၶႆာေသာ လဒၶပတိေ႒ာ နိယတဂတိေကာ စူဠေသာတာပေႏၷာ နာမ ေဟာတိ။ (ဝိသုဒၶိ–၂–၂၄ဝ။) ဆိုၿပီးေတာ့ အ႒ကထာ ဆရာေတာ္မ်ားက ဖြင့္ထားတယ္။ သာသနာ ေတာ္မွာ သက္သာရာကို ရရွိသြားၿပီ၊ ေထာက္ရာတည္ရာကိုိ ရရွိသြားၿပီ၊ နိယတဂတိက- ေကာင္းရာသုဂတိဆုိတဲ့ လားရာဂတိ ျမဲၿပီ၊ ေသာတာပန္ အငယ္စား စူဠေသာတာပန္ ျဖစ္ၿပီဆုိၿပီး ဒီလုိ ဖြင့္ဆုိထားပါတယ္။ အသိမွန္၊ အက်င့္မွန္ ဤႏွစ္တန္ ခ်မ္းသာအစစ္မွန္ျဖစ္ေစ(ေပ)သည္။ ++++++++++++++++++++++++++++ ဖားေအာက္ေတာရဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး ေရးသားျပဳစုေတာ္မူေသာ ဓမၼစၾကာႏွင့္ ဝိပႆနာစာအုပ္၏ စာမ်က္ႏွာ (၂ဝ၉- ၂၁၂) မွ က်ိန္းေသတဲ့ကံ အေၾကာင္းကို တိုက္ရိုက္ထုတ္ႏႈတ္၍ ဓမၼဒါနမွ်ေဝမႈ ျပဳပါသည္။ #Credit


via အလင္းေရာင္ ဓမၼ https://ift.tt/2GZxZ80