Saturday, August 10, 2019

လာခ်င္​ရာလာစမ္​းပါ​ေစ သူ႔​ေျခလွမ္​းသာဖမ္​းၾကည္​့ သင္​၏႐ႈကြက္​တြင္​း သတိ​ေခါင္​းစင္​းလ် က္​က မွတ္​ခ် က္​ယူ​ေနစဥ္​ ကာယ၊​ေဝဒနာ၊စိတ္​ ထိုသုံးမ်ိ ဳ းကိုမွီ၍ ထိုအ​ေတြးမ်ား တစ္​ခုမဟုတ္​တစ္​ခု ဝင္​​ေရာက္​လာ​ေသာ္​ ကာယမွတ္​​ေနစဥ္​ ကာယကိုလည္​း​ေကာင္​း၊ ေဝဒနာမွတ္​​ေနစဥ္​ ခံစားမႈကိုလည္​း​ေကာင္​း၊ စိတ္​​ေတြးမွတ္​​ေနစဥ္​ သိမႈကိုလည္​း​ေကာင္​း သတိလႊတ္​၍ ထိုတားဆီးစိတ္​မ်ားျဖစ္​ၾက​ေသာ ရလိုစိတ္​ျဖစ္​​ေနက လိုခ် င္​စိတ္​၊ သည္​့အတူ မ​ေက် ခ် မ္​းစိတ္​၊ ထိုင္​းမႈိင္​းစိတ္​၊ပ်ံ ႕ ပူစိတ္​၊ ေတြ​ေဝစိတ္​ ထိုငါးမ်ိ ဳ းထဲမွ ​ေပၚရာအတားကို သတိတင္​၍ စစ္​တမ္​းယူျကည္​့ပါ​ေလ။ ဝက္​သားဟင္​းကို စားရာ၌ အသား၊အဆီ၊အဆီပါး၊အ​ေခါက္​ ေလးမ်ိ ဳ းစုံ အကုန္​ထပ္​ဆင္​့​ေန​ေလရာ တစ္​ဆင္​့​ေရာက္​လွ် င္​ ထိုတစ္​ဆင္​့၏ အရသာကို တီး​ေခါက္​လ် က္​က စားသုံး​ေနသူသို႔ သင္​သည္​လည္​း ဦးစြာကာယကိုမွတ္​၊ ထိုကာယစိုက္​ၾကည္​့ရာမွ ေဝဒနာ​ေပၚ​ေသာအခါ ထို​ေဝဒနာ​ေပၚ​ေျပာင္​း၍ စိုက္​ၾကည္​့ပါ​ေလ။ တစ္​ဖန္​ ​ေဝဒနာစိုက္​ၾကည္​့​ေနဆဲ သိစိတ္​က​ေလး​ေတြ႔​ေသာ္​ ထိုသိစိတ္​က​ေလးကိုပင္​ စစ္​​ေဆးပါ​ေလ။ တစ္​ဖန္​ ထိုအသိ​ေလးကိုပင္​ ထပ္​၍စိုက္​ၾကည္​့​ေန​ေသာ္​ ရလိုျခင္​းႏွင္​့သိျခင္​းတို႔ ေပါင္​းစပ္​​ေန​ေသာ္​ လိုခ် င္​စိတ္​၌ စိတ္​ကားတျခား၊ လိုခ် င္​မႈကားတျခား ဆိုသည္​ကို ကြဲျပားလာရာ၏။ တစ္​ဖန္​ထိုလိုခ် င္​မႈကိုပင္​ သတိစူးစိုက္​အား​ေကာင္​းၿပီး သူ႔သ​ေဘာရိပ္​မိလာ​ေခ် ​ေသာ္​ အရိပ္​၌အဆိပ္​မ႐ွိ၊ အရိပ္​ကား အ​ေရာင္​မွ် သာ၊ သ​ေဘာမွ် သာ၊ကြဲျပားလာရာ၏။ သည္​့အတူ မ​ေက် ခ်မ္​းမႈႏွင္​့ မ​ေက် ခ် မ္​းစိတ္​စသည္​့ အတားတို႔ကို စစ္​ရာ၌လည္​း အၾကမ္​း၊အလတ္​၊အႏု၊ အညံ့တို႔မွ အရိပ္​သ​ေဘာသို႔ ဆိုက္​​ေအာင္​စိုက္​ၾကည္​့ပါ​ေလ၊ သူ႔ဘက္​အာ႐ုံ​ေပၚသို႔ က် ​ေရာက္​ၿပီး အတား​ေပၚရာ၌လည္​း ထိုအာ႐ုံ၏ အရိပ္​အ​ေငြ႔ႏွင္​့ အတားတို႔၏အရိပ္​အ​ေငြ႔တို႔ကို ကြဲသြား ကြာသြားသည္​အထိ သတိစိုက္​ခ် အား၊ ေအာက္​​ေမ့အား ​ေကာင္​း​ေကာင္​းျဖင္​့ ​ေမာင္​းတင္​ၾကည္​့ပါ​ေလ။ အတားငါးခ် က္​သူ႔ဘက္​အာ႐ုံ၊ ကိုယ္​့ဘက္​ခနၶာ မည္​သည္​့ဘက္​မွ​ေပၚ​ေပၚ တစ္​ဖန္​ကိုယ္​့ဘက္​႐ွိသည္​့ အႏုပႆ နာမ်ားႏွင္​့ ထိုအႏုပႆ နာရိွသည္​့ ကပ္​​ေျမႇာင္​အတားမ် ား မည္​သည္​့ဘက္​မွေပၚေပၚ သင္​့ထံ႐ွိ အမာခံကာယ၏ ျဖစ္​စဥ္​အတိုင္​းသာ ဖြားဖြားရိပ္​ရိပ္​ ျပခ် က္​​ေပၚ​ေစၿပီး ျဖစ္​-တည္​-​ေပ် ာ က္​ သ​ေဘာမွ် သို႔ သက္​​ေစ​ေသာ္​ ထိုသ​ေဘာမွ် သာသို႔ ထိုးစိုက္​သြားသည္​အထိ ရိပ္​မိ​ေစရန္​သည္​ ဤဓမၼာႏုပႆ နာ၏ တာဝန္​ပင္​တည္​း။ သင္​သည္​ ထိုသို႔ သ​ေဘာမွန္​ကို ဧကန္​သိ;သိလာ​ေခ် ​ေသာ္​ အႀကိဳ က္​တြန္​းလွဲ၍လည္​း မလဲ​ေတာ့ပါၿပီ။ မႀကိဳ က္​တြန္​းလွဲ၍လည္​း မလဲ​ေတာ့ပါၿပီ။ဘာ​ေပၚ​ေပၚ ခနၶာျဖစ္​စဥ္​၏သ​ေဘာ၊ အစြဲ၏သ​ေဘာ၊ အရိပ္​အ​ေငြ႔မွ် သ​ေဘာကို ေနာ​ေၾကသြားၿပီ ျဖစ္​​ေသာ​ေၾကာင္​့တည္​း။ သည္​့အတူ အ​ေကာင္​း​ေတြ႔လည္​း မတုန္​ၿပီ၊ အဆိုး​ေတြ႔လည္​းမျဖဳ န္​ၿပီ၊ ဇာတ္​ခုံမွျပ​ေသာ သ႐ုပ္​သည္​ အဟုတ္​;မဟုတ္​သည္​ကို အထာ ​ေပါက္​​ေနၿပီ ျဖစ္​​ေသာ​ေၾကာင္​့တည္​း။ ဤအပိုင္​းကား အႏုပႆ နာ​ေလးမ်ိ ဳ းထဲသို႔ ေရာ​ေႏွာ​ေန​ေသာ အတားတို႔၏သ​ေဘာကို စစ္​တမ္​း​ေကာက္​ ၾကည္​့လ် က္​က မိမိခနၶာ ျဖစ္​ပ် က္​သ​ေဘာကို ေလ့လာၾကည္​့​ေနျခင္​းတည္​း။ ဤကား သ​ေဘာအ​ေငြ႔အသက္​မွ် သာရိွ​ေသာ အတားအ​ေၾကာင္​း။ အနန ၱ​ေက် းဇူး​ေတာ္​႐ွင္​ မဟာ​ေဗာဓိၿမိဳ င္​ဆရာ​ေတာ္​ဘုရားႀကီး ဝနဝါသီ​ေဉယ် ဓမၼသာမိ​ေထရ္


via အလင္းေရာင္ ဓမၼ https://ift.tt/31A2lGd