Saturday, October 5, 2019

*နာမည္ကိုတပ္စရာ မရွိဘူး။* ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ဘုရားအဆူဆူ ေဟာတယ္ေနာ္ မရွိပညတ္.. မရွိပညတ္.. မရွိပညတ္..ဘာေတြ မရွိလဲ။ လူမရွိ၊ နတ္မရွိ ျဗဟၼာမရွိ၊ ပုဂၢိုလ္သတၱဝါ မရွိဘူးေပါ့။ အဲဒါ ေခၚတာေျပာတာပညတ္ လူလို႔ေခၚတယ္ နတ္လို႔ ေခၚတယ္ ျဗဟၼာလို႔ေခၚတယ္ ဒါအေခၚရွိ သမုတ္ရွိေနာ္။ အဲဒါ မရွိပညတ္။ မသမုတ္လည္းရွိ သမုတ္လည္းရွိက ခႏၶာငါးပါး။ အဲဒီခႏၶာ ေတြ႕ဖို႔လိုတာ။ ခု သူသူ ငါငါ ပကတိမ်က္စိနဲ႕ ၾကည့္ မယ္ဆိုရင္ ခုတရားထိုင္တာ လူေတြေပါ့ကြဲ႕ ။ အမ်ိဳးသမီး အမ်ိဳးသားေတြေပါ့။ ဉာဏ္မ်က္လုံးနဲ႕ ၾကည့္တဲ့ခါ အခုထိုင္တာ လူလား ေထာက္ကန္ဝါေယာလား။ ရပ္ေနတာ လူလား ေထာက္ကန္ဝါေယာလား။ သြားတာလူလား လႈပ္ရွားဝါေယာလား။ ဝါေယာဓါတ္လို႔ သိတာ သူငါလား ကာယဝိညာဏ္လား။ ကာယဝိညာဏ္က နာမ္တရား မရလား။ ကာယ အၾကည္နဲ႕ ဝါေယာက ႐ုပ္တရားမရလား။ နာမ္႐ုပ္ႏွစ္ပါးေပါ့။ ကဲနာမ္႐ုပ္ပဲ ေတြ႕တယ္ေနာ္ ျဖန့္လိုက္ေတာ့ ခႏၶာငါးပါးေပါ့။ အဲလို စိစစ္ဖို႔မေကာင္းလား။ အဲဒါေၾကာင့္ ထိုင္ခ်င္တာက နာမ္ တရားေပါ့ ထိုင္တာက႐ုပ္တရားေပါ့။ နာမ္႐ုပ္ႏွစ္သင္းအခ်င္းခ်င္း ထိုင္ရင္းအလုပ္လုပ္။ ထိုင္ တာ ငါမဟုတ္ သူမဟုတ္ ထိုင္တာနာမ္နဲ႕႐ုပ္။ သူေတြ ငါေတြလား နာမ္နဲ႕ ႐ုပ္လား။ ထိုင္တာ မၿမဲ ထိုင္ဆင္းရဲ ထိုင္တာထဲငါမပါ အဲဒါဝိပႆနာ လို႔မေဟာဘူးလား။ ကဲ အဲဒီေနရာေရာက္ ေအာင္ ဒါ စာအုပ္ထဲမွာ ပါတဲ့အတိုင္း ေလ့လာကြဲ႕။ စဥ္းစားဖို႔မေကာင္းလား။ ထိုင္တဲ့အခါ ထိုင္ခါစ သက္သက္သာသာေပါ့။ အထိုင္ၾကာေတာ့ မေညာင္းလား။ မက်ဥ္လား၊ မနာလား၊ မေအာင့္လား၊ မမူးလား၊ မယားဘူးလား စင္စစ္ေတာ့ ေအာင့္တာလား ေဖာက္ျပန္တာလား။ မူးတာလား ေဖာက္ျပန္တာလား။ က်ဥ္တာလား ေဖာက္ျပန္တာလား။ ယားတာလား ေဖာက္ ျပန္တာလား။ ေဖာက္ျပန္တဲ့သေဘာနဲ႕ သိတဲ့သေဘာကလြဲလို႔ ခႏၶာမွာမရွိဘူးကြဲ႕။ ႐ုပၸတီတိ ႐ူပံလို႔မေဟာဘူလား။ ေဖာက္ျပန္ၿပီးေတာ့ ပ်က္စီးေနတာေပါ့ အဲလိုသိဖို႔မလိုဘူးလား။ အဲဒါ အမ်ားသုံးအေနနဲ႕ ေဖာက္ျပန္တာကို ႐ုပ္ေပါ့။ သိတာနာမ္လို႔ေခၚရတာ ေခၚ႐ုံမွန္ေနတာ မေခၚပဲနဲ႕ မွန္ေနတာက ေဖာက္ျပန္ေနတာ။ အဲလိုစိစစ္ဖို႔မေကာင္းလား။ နာမည္ကိုတပ္စရာ မရွိဘူး။ ေရွးက စြန္းလြန္းဆရာေတာ္ဘုရားႀကီးနဲ႕ ဖက္ပင္အိုင္ဆရာေတာ္ဘုရား ေဆြးႏြေးတဲ့အခါ ပရမတ္ကိုေျပာပါဘုရားလို႔ ေလွ်ာက္တာ ဦးကဝိက ပရမတ္ဆို လက္ပိုက္ၾကည့္ေန႐ုံပဲတဲ့ ေျပာစရာမရွိၿပီတဲ့။ လက္ပိုက္ၾကည့္ေန႐ုံပဲတဲ့။ စိစစ္ဖို႔ မေကာင္းလား။ အခုလည္း ခ်ိဳတယ္ ခ်ဥ္တယ္ စပ္တယ္ ဖန္တယ္ဆိုတာ လူေတြ နားလည္ေအာင္လို႔ ခ်ိဳတယ္လို႔ေျပာရတယ္ ခ်ဥ္တယ္လို႔ေျပာရတာ။ တစ္နည္းအားျဖင့္ ပထဝီဓါတ္ အေနနဲ႕ မာတယ္ေပ်ာ့တယ္လို႔ ေျပာ ရတယ္ ရွိတာမဟုတ္ဘူကြဲ႕။ ဝိဇၨာမာနပညတ္ ေျခလက္အဂၤါ ပုဂၢိုလ္သတၱဝါ အေနနဲ႕ မာတာ ေပ်ာ့တာက အဝိဇၨာမာနပညတ္။ ပညတ္။ ဝိဇၨာမာနပညတ္က ဝိပႆနာဉာဏ္နဲ႕ နီးစပ္လို႔ ဝိဇၨာမာနပညတ္ တပ္ရတယ္။ အဲဒါ မရွိတာ သိေစခ်င္တာေပါ့ ကေလးေလးတစ္ေယာက္ကို ႀကံရည္တိုက္ထားေပါ့။ ဇြန္းေလးနဲ႕ ပါးစပ္ဟလိုက္ တိုက္လိုက္ မ်ိဳလိုက္ တိုက္လိုက္ ခြံ႕လိုက္ ေနာက္ေတာ့ဟိုက ဟင္းစားဇြန္း တစ္ဇြန္းနဲ႕ သံပုရာရည္ ေဖ်ာ္ထားတာ။ ကဲ ဟ ဟ ဆိုေတာ့ ဟေတာ့ တိုက္လိုက္ေတာ့ခါ မမ်ိဳဘူးလား။ အရင္ေသာက္တာနဲ႕တူရဲ႕လား။ ေနာက္တစ္ခါ တိုက္မယ္ ဟစမ္း ဆိုေတာ့ ဟရဲ႕လား။ ပိတ္ထားေတာ့တာ သိတယ္ ဘယ္လိုေတြလဲလို႔ေမး ေျပာနိုင္ပါ့မလား။ ခ်ဥ္တယ္လို႔ ေျပာနိုင္ပါ့မလား။ ေျပာစရာကို မရွိဘူး အနိမိတၱ အနိစၥ။ ဒါေၾကာင့္ ပစၥဳပၸႏၷၪၥ ေယာ ဓမၼံ အနိမိတၱၪၥ ဘာေဝဟိလို႔ မေဟာဘူးလား။ စားဆဲ ေသာက္ ဆဲ ထိဆဲေပါ့ ဒါ ပစၥဳပၸန္ပဲ။ အဲလိုသိဖို႔ မလိုဘူးလား။ မေျပာ မျဖစ္လို႔ ေျပာရတာ ေျပာစရာကို မရွိတာ။ ဒါ ႐ုပ္နာမ္ သုညတလို႔ မေဟာဘူးလား။ ႐ုပ္ထဲမွာ ရွာခ်င္တာရွာ ပုဂၢိုလ္သတၱဝါ ေတြ႕ရဲ႕လား။ နာမ္ထဲမွာရွာခ်င္တာရွာ ပုဂၢိုလ္သတၱဝါ ေတြ႕ပါ့မလား။ အဲဒါလိုတာကြဲ႕ နာမ္႐ုပ္ လို႔သိေပါ့ ေတြ႕တာကို အမွန္မယူရဘူးလား။ အမွန္သိေတာ့ အမွားေပ်ာက္တာေပါ့။ အဲဒါ လိုရင္းအခ်က္ေတြေနာ္။ ဒါ သိပယ္ဆိုက္ပြား ေလးပါးကိစၥ မဂ္တခဏလို႔ မေဟာဘူးလား။ ဘာေတြ ပယ္တာလဲလို႔ ျပန္ေမးဖို႔မေကာင္းလား။ ညီေတာ္အာနႏၵာလို႔မထင္ဘူးလား ရွိတယ္ လို႔ မယူလား။ အထင္နဲ႕အယူအဆကိုပယ္တာ။ ေခၚတာေျပာတာမပယ္ဘူး။ သမုတ္ရွိ အေခၚရွိ မပယ္ဘူးေနာ္။ ညီေတာ္အာနႏၵာလို႔မေခၚလား။ သားေတာ္ရာဟုလာလို႔မေခၚလား။ ခ်စ္သမီး ခ်စ္သားတို႔လို႔ မေခၚလား။ ပယ္ရဲ႕လား။ မပယ္ဘူးကြဲ႕ ။ ပယ္ရင္သမၼဳတိသစၥာပ်က္မွာေပါ့ အဲလိုေလ့လာဖို႔ မေကာင္းလား။ ဒါ မသမုတ္လည္းရွိ သမုတ္လည္းရွိက နာမ္နဲ႕႐ုပ္ေပါ့။ ဒါ ႐ုပ္ထဲမွာ ရွာခ်င္ တာရွာ ပုဂၢိုလ္သတၱဝါ ေတြ႕ရဲ႕လား။ ကေလးေလးကိုေမးၾကည့္ ဘယ္လိုေနလဲ လို႔ေမးေတာ့ ခါ ေျပာနိုင္ရဲ႕လား။ ေျပာစရာကို မရွိဘူး အနိမိတၱ အနိစၥတရား။ စိစစ္ဖို႔မေကာင္းလား။ ကဲ သူသိေတာ့ မသိဘူးလား။ ေနာက္တစ္ခြက္ ေနာက္တဇြန္းတိုက္မယ္ဆို ပါးစပ္ႀကီးပိတ္ထား တာဗ်ာ့။ ကဲ ေျပာစရာရွိေသးရဲ႕လား ႐ုပ္နာမ္သုညတ ဆိုတာ အဲဒါေျပာတာ။ အဲလို သိဖို႔မလို ဘူးလား။ ထင္ေတာ့ လူလို႔မထင္လား ရွိတယ္လို႔ မယူလား။ ေတြ႕တာ လူလား နာမ္နဲ႕႐ုပ္ လား။ နာမ္႐ုပ္လို႔သိ လူလို႔ေခၚ။ နာမ္႐ုပ္လို႔သိ နတ္လို႔ေခၚ။ နာမ္႐ုပ္လို႔သိ ျဗဟၼာလို႔ေခၚ။ နာမ္႐ုပ္လို႔သိ သားလို႔ေခၚ သမီးလို႔ေခၚ ေျမးလို႔ေခၚ ျမစ္လို႔ေခၚေပါ့ ေခၚတာဟူသေ႐ြ႕ ပယ္ ရဲ႕လား။ အထင္နဲ႕ အယူအဆကိုပယ္တာ။ အဲလိုဆို စိတ္ထဲမွာ ရွင္းကနဲ လင္းကနဲ မသြား ဘူးလား။ အဲဒါလိုတာကြဲ႕ ထိထိမိမိ သေဘာေပါက္ဖို႔လိုတယ္ေနာ္။ ★ ☸︎ ေက်းဇူးေတာ္ရွင္ အဂၢမဟာ ကမၼ႒ာနာစရိယ မုံလယ္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး ☸︎ ■■■■■■■■■■ ■■■■■■■■■■ ■■■■■■■■■■ ■■■■■■■■■■ ပဲခူးတိုင္းျပည္ၿမိဳ႕ မိုးကုတ္ ဓမၼရိပ္သာ အဖြဲ႕ခြဲအမွတ္( ၂၇ ) တြင္ ၁၈-၁၁- ၀၉ မွ ၂၄-၁၁-၀၉ ထိ က်င္းပျပဳလုပ္ေသာ ၂၀၀၉ခုႏွစ္ မုံလယ္ခုႏွစ္ရက္တရားစခန္း၌ ၂၂-၁၁- ၀၉ ည (၇)နာရီ အခ်ိန္ ေဟာၾကားဆုံးမေတာ္မူအပ္ေသာ ခုဇၨဳတၱရာကြၽန္မ အေၾကာင္းဥပမာျပ ခႏၶာဉာဏ္ေရာက္ ဒိ႒ိျဖဳတ္ တရားေတာ္မွ ေဒၚေအးေအးဟန္ စာစီပူေဇာ္မႈကို ဓမၼဒါနျပဳပါသည္။ အရွင္ေတဇနိယ မုံလယ္ဇ။


via အလင္းေရာင္ ဓမၼ https://ift.tt/31Qs7GO