အလင်းရောင် ဓမ္မ
"ဗုဒ္ဓ၏တရားများဖြင့် လောကကို အလင်းရောင်ပေးကြရန်"
Friday, October 11, 2019
သဒ္ဓမ္မပတိရူပ - သူတော်ကောင်းတရားအတု ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ★ "သဒ္ဓမ္မ" ဆိုတာ သူတော်ကောင်းတရား၊ "ပတိရူပ" ဆိုတာ အတုအယောင်၊ လောကမှာ အတုအယောင်ဆိုတာ တွေဟာ အစစ်နဲ့ဆင်ဆင်တူတဲ့ အရာတွေသာ ဖြစ်တယ်၊ ရွှေနဲ့တူတဲ့အရာကို ရွှေတု၊ စိန်နဲ့တူတဲ့အရာကို စိန်တု၊ ပတ္တမြားနဲ့တူတဲ့ အရာကို ပတ္တမြားအတု။ သို့သော် တန်ဖိုးချင်းကျတော့ အလွန်ကွာခြားတယ်။ ★ သဒ္ဓမ္မပတိရူပ သူတော်ကောင်းတရား အတုဆိုတာကျတော့ ဒီဘ၀မှာတင် ဒုက္ခပေးမှာ မဟုတ်ဘူး၊ ဘ၀အဆက်ဆက်ကို ဒုက္ခပေးသွားနိုင်တယ်၊ အတုကို အစစ်ထင်ပြီး လိုက်နာကျင့်သုံးမယ်ဆိုရင် အင်မတန်မှ အန္တရာယ်များတယ်ပေ့ါ။ ★ တချို့ကျတော့ အတုဟာ ကောင်းကျိုးချမ်းသာ မဖြစ်ထွန်းရုံသာဖြစ်ပြီး "ပိုးသာကုန် မောင်ပုံစောင်းမတတ်" ဆိုတာလို အချိန်တွေ ကုန်ဆုံးပြီး ကောင်းကျိုးချမ်းသာ မရနိုင်ရုံမျှသာ ဖြစ်တယ်။ တချို့အတုကျတော့ အလိုက်မှားလို့ မိုက်မဲတဲ့ ဘဝရောက်ပြီး ဒုက္ခအကြီးအကျယ် ရောက်သွား စေနိုင်တယ်၊ ဒါကြောင့်မို့ တရားဓမ္မနဲ့ ပတ်သက်ပြီး အတုဆိုတာကို သတိထားကြဖို့ပေါ့နော်။ ★ တစ်နေ့မှာ အဲဒီရှင်မဟာကဿပ မထေရ်မြတ်က မြတ်စွာဘုရားထံ ချဉ်းကပ်ပြီး မေးခွန်းတစ်ခု မေးလျှောက်တယ်၊ သူမေးတဲ့ မေးခွန်းက ခေတ်အခြေအနေကို လေ့လာသုံးသပ်တဲ့ မေးခွန်းပဲ။ ★ သူမေးတဲ့ မေးခွန်းက "အရှင်ဘုရား... ဘုရားပွင့်ပြီးတဲ့ နောက်အနှစ် ၂၀-ကာလအတွင်းမှာဆိုရင် ဘုရားပညတ်တဲ့ သိက္ခာပုဒ်က အလွန်နည်းပြီး တရားထူးတရားမြတ်ရတဲ့ ပုဂ္ဂိုလ်တွေက အလွန်များတယ်။" ဆိုလိုတာက စည်းကမ်းတွေ သိပ်ပြီးတော့ မချမှတ်ရဘဲနဲ့ တရားထူးတရားမြတ်ရတဲ့ ပုဂ္ဂိုလ်တွေ အလွန်းများတယ်တဲ့၊ ★ "အခု နောက်ပိုင်းခေတ် ရောက်လာတဲ့အခါကျတော့ စည်းမျဉ်းစည်းကမ်းတွေကလည်း များပြားလာတယ်၊ စည်းမျဉ်းစည်းကမ်းတွေက တိုးတိုးလာသော်လည်း တရားထူးတရားမြတ်ရတဲ့ ပုဂ္ဂိုလ်ရဲ့ အရေအတွက်က လျော့ကျသွားတယ်။" ★ ဒီ ၂-ခုကို နှိုင်းယှဉ်ကြည့်တာ၊ 🔅 "အရင်တုန်းက စည်းမျဉ်းစည်းကမ်း နည်းနည်းလေးပဲ၊ သို့သော် တရားထူးတရားမြတ် ရတဲ့ပုဂ္ဂိုလ်ရဲ့ အရေအတွက်က အားရစရာကောင်းတယ်၊ အခု နောက်ပိုင်းခေတ်ကို ရောက်လာတဲ့အခါကျတော့ စည်းမျဉ်းစည်ကမ်းတွေက များသည်ထက် များလာပေမယ့် တရားထူးတရားမြတ်ရတဲ့ ပုဂ္ဂိုလ်ရဲ့ အရေအတွက်ကျတော့ လျော့ကျသွားတယ်" တဲ့၊ 🔅 "အဲဒါ ဘာဖြစ်လို့လဲဘုရား" လို့ သူမေးတဲ့ မေးခွန်းက အဲဒီလိုမျိုးပဲ။ ★ မြတ်စွာဘုရားက 🔅 "လောကကြီး ဆုတ်ယုတ်လာရင် ဒီလိုပဲ ဖြစ်တတ်တာပဲ" တဲ့၊ 🔅 "သတ္တဝါတွေ လျော့ကျပျောက်ကွယ်လာသည့် အတွက်ကြောင့် အခုလို စည်းမျဉ်းစည်းကမ်းတွေက တိုးလာပြီးတော့ တရားထူးတရားမြတ်ရတဲ့ ပုဂ္ဂိုလ်တွေက နည်းနည်း နည်းနည်းသွားတယ်၊ ဒါဟာ ဆုတ်ယုတ်မှုကို ပြတယ်" လို့ ဒီလိုပြောတာပေါ့။ ★ ဘုန်းကြီးတို့တတွေရဲ့ ခေတ်မှာလည်းပဲ တစ်ဘက်ကနေ ကြည့်မယ်ဆိုရင် ရုပ်၀တ္ထုပစ္စည်းတွေ အလွန်တိုးတတ်တယ်၊ တိုးတက်တယ်လို့ ပြောလို့ရကောင်း ရနိုင်သော်လည်းပဲ ကိုယ်ကျင့်တရားဘက် ကြည့်လိုက်မယ်ဆိုရင် အများကြီး ဆုတ်ယုတ်သွာတာကို တွေ့ရတယ်။ ★ ရုပ်၀တ္ထုပစ္စည်းဘက်က ဘယ်လောက်ပဲ တိုးတက်တိုးတက်၊ ကိုယ်ကျင့်တရားဆိုင်ရာ စိတ်နေစိတ်ထားတွေက အင်မတန်မှ ကျဆင်းသွားတယ်၊ ကျဆင်းသွားတာ အရေအတွက်နဲ့ တိုင်းတာလိုက်မယ်ဆိုရင် ကောင်းတဲ့ဘက်က ရာခိုင်နှုန်းနည်းပြီးတော့ ဆိုးတဲ့ဘက်က ရာခိုင်နှုန်းတွေ များများလာတယ်၊ ဒါဟာ ဆုတ်ယုတ်တာပဲ။ ★ ဒါကြောင့်မို့ မြတ်စွာဘုရားက ဖြေတယ်၊ "အဲဒီလိုဖြစ်ရတာ တခြားအကြောင်းကြောင့် မဟုတ်ဘူး" တဲ့ "သတ္တဝါတွေရဲ့ ကိုယ်ကျင့်တရားတွေ သူတော်ကောင်းတရားတွေ ဆုတ်ယုတ်လာတဲ့ အနေအထားကြောင့် ဒီလိုဖြစ်ရတာ" လို့ မြတ်စွာဘုရားသခင်ကိုယ်တော်မြတ်က ဟောတယ်။ ★ ဒီသူတော်ကောင်းတရားဆိုတဲ့ မြတ်စွာဘုရားဟောကြားထားတဲ့ တရားစစ်တရားမှန်တွေ ပျက်စီးဆုတ်ယုတ် သွားတယ်ဆိုတာ တရားဓမ္မကို ကျင့်သုံးကြတဲ့ ပုဂ္ဂိုလ်တွေနဲ့ ပိုပြီးတော့ သက်ဆိုင်တယ်၊ အပြင်က လာဖျက်တာ မဟုတ်ဘူး၊ ဘုရားက ဥပမာနဲ့ ဟောတာရှိတယ်။ ★ ရတနာတွေ တင်ထားတဲ့ လှေတစ်စင်း မြုပ်သွားလို့ရှိရင် ရတနာပစ္စည်းတွေပါ တစ်ခါတည်း ယူဆောင်ပြီးတော့ မြုပ်သွားတယ်၊ တည်ရာဖြစ်တဲ့ လှေမြုပ်မှတော့ ရတနာတွေလည်း မြုပ်မှာပဲ၊ ဆိုလိုတာက 🔅မြတ်သောအကျင့်ကို ကျင့်ကြတဲ့ပုဂ္ဂိုလ်တွေ အကျင့်ပျက်ပြီ ဆိုလို့ရှိရင် မြတ်စွာဘုရား ဟောကြားတဲ့တရားတော်တွေကို ယူဆောင်ပြီး သူတို့ပျက်သလို ဒီတရားမြတ်တွေလည်းပဲ ပျက်စီးဆုံရှုံးကုန်ရတယ်၊ 🔅 အဲဒီ ရတနာတွေတင်ထားတဲ့ လှေကြီးမြုပ်သွားသလို သူတော်ကောင်းတရားဟာ ပုဂ္ဂိုလ်တွေနဲ့အတူ တိမ်မြုပ်ပျောက်ကွယ်သွားတယ်။ ★ အဲဒီစကားကို နားထောင်ကြည့်မယ်ဆိုလို့ရှိရင် မြတ်စွာဘုရားရဲ့တရားတော်တွေ ပုဂ္ဂိုလ်တွေပေါ်မှာ တည်ဖို့ အင်မတန်မှ လိုအပ်တယ်၊ ဒါကြောင့်မို့လို့ ခုလို ပရိယတ္တိကျောင်းကြီးတွေ တည်ထောင်ပြီးတော့ စာတတ်ပုဂ္ဂိုလ်တွေ မွေးထုတ် နေကြရတယ်။ ★ အကယ်၍ စာတတ်ပုဂ္ဂိုလ်တွေ လျော့ကျသွားပြီ ဆိုလို့ရှိရင် ဆိုပါစို့ စာတတ်ဘုန်းကြီး တစ်ပါးမှ မရှိတော့ဘူးဆိုရင် သူနဲ့အတူ လှေမြုပ်သွားသလိုပဲ ရတနာထုပ်တွေ ပါသွားသလို တရားဓမ္မတွေပါသွားမှာပဲ၊ စာအုပ်တွေရှိတယ်၊ ကျောက်စာတွေရှိတယ်လို့ တချို့ ပြောကောင်းပြောလိမ့်မယ်၊ အဲဒီစာအုပ်တွေတို့ ကျောက်စာတွေတို့ဟာ အဓိပ္ပါယ်မဖော်နိုင်လို့ရှိရင် ဘာမှအသုံးမ၀င်တော့ဘူးပေါ့၊ မဖော်နိုင်တဲ့ ခေတ်ဟာ နီးနီးကပ်ကပ်မှာပဲ ရှိတယ်။ ★ မြတ်စွာဘုရားဆိုလိုတဲ့ အဓိပ္ပါယ်က 🔅 မြေကြီးကလည်း သာသနာကို ဖျက်တာကို မဟုတ်ဘူးတဲ့၊ 🔅 ဒီနှစ်သိန်းလေးသောင်း အထုရှိတဲ့ ကမ္ဘာမြေကြီးကလည်းပဲ သာသနာကို ဖျက်ဆီးတာ မဟုတ်ဘူးတဲ့၊ 🔅 မြေကြီးပေါ်ကနေ ဖြစ်ပေါ်လာပြီး ဟိုး ဗြဟ္မာဘုံ အာဘဿရာဘုံထိအောင် ရေတွေပြည့်လျှံပြီး ကမ္ဘာဖျက်တဲ့ ရေထုကြီးကလည်းပဲ သာသနာကို ဖျက်ဆီးတာ မဟုတ်ဘူးတဲ့၊ 🔅 မြေပေါ်ကနေ ဖြစ်ပြီးတော့ သုဘကိဏှာဘုံထိအောင် တောက်လောင်သွားတဲ့ ကမ္ဘာဖျက်မီးကြီးကလည်းပဲ သာသနာကို ဖျက်တာ မဟုတ်ဘူး၊ 🔅 မြေပေါ်ကနေပြီး အထက်ဗြဟ္မာဘုံထိအောင် တိုက်ခတ်သွားတဲ့ ကမ္ဘာဖျက် လေထုကြီးကလည်း သာသနာကိုဖျက်တာ မဟုတ်ပါဘူးတဲ့၊ သာသနာကို ပျောက်ကွယ်စေတာ မဟုတ်ပါဘူး၊ ★သာသနာပျောက်ကွယ် စေတာကတော့ ဒီသာသနာထဲမှာ ရှိနေကြတဲ့ အသုံးမကျတဲ့ ပုဂ္ဂိုလ်တွေကြောင့်ပါလို့ မြတ်စွာဘုရားက အဲဒီလိုဟောတယ်။ ကျေးဇူးတော်ရှင်ပါမောက္ခချုပ်ဆရာတော်ဘုရားကြီး 🙏🙏🙏 “သဒ္ဓမ္မပတိရူပကသုတ် အနှစ်ချုပ်” တရားတော်မှ ကောက်နှုတ်ချက်ဖြစ်ပါသည်။ #mp3_link https://ift.tt/2OB3t9e #ebook_link https://ift.tt/2OAerf0 ဆရာတော်ဘုရား တရားတော်များနာယူရန်⤵️ https://ift.tt/2KxSUjF #Credit သဒ်ဓမ်မပတိရူပ - သူတောျကောငျးတရားအတု ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ★ "သဒ်ဓမ်မ" ဆိုတာ သူတောျကောငျးတရား၊ "ပတိရူပ" ဆိုတာ အတုအယောငျ၊ လောကမှာ အတုအယောငျဆိုတာ တှဟော အစဈနဲ့ဆငျဆငျတူတဲ့ အရာတှသော ဖွဈတယျ၊ ရှှနေဲ့တူတဲ့အရာကို ရှှတေု၊ စိနျနဲ့တူတဲ့အရာကို စိနျတု၊ ပတ်တမွားနဲ့တူတဲ့ အရာကို ပတ်တမွားအတု။ သို့သောျ တနျဖိုးခငြျးကတြော့ အလှနျကှာခွားတယျ။ ★ သဒ်ဓမ်မပတိရူပ သူတောျကောငျးတရား အတုဆိုတာကတြော့ ဒီဘ၀မှာတငျ ဒုက်ခပေးမှာ မဟုတျဘူး၊ ဘ၀အဆကျဆကျကို ဒုက်ခပေးသှားနိုငျတယျ၊ အတုကို အစဈထငျပွီး လိုကျနာကငြျ့သုံးမယျဆိုရငျ အငျမတနျမှ အန်တရာယျမြားတယျပေ့ါ။ ★ တခြို့ကတြော့ အတုဟာ ကောငျးကြိုးခမြျးသာ မဖွဈထှနျးရုံသာဖွဈပွီး "ပိုးသာကုနျ မောငျပုံစောငျးမတတျ" ဆိုတာလို အခြိနျတှေ ကုနျဆုံးပွီး ကောငျးကြိုးခမြျးသာ မရနိုငျရုံမြှသာ ဖွဈတယျ။ တခြို့အတုကတြော့ အလိုကျမှားလို့ မိုကျမဲတဲ့ ဘဝရောကျပွီး ဒုက်ခအကွီးအကယြျ ရောကျသှား စနေိုငျတယျ၊ ဒါကွောငျ့မို့ တရားဓမ်မနဲ့ ပတျသကျပွီး အတုဆိုတာကို သတိထားကွဖို့ပေါ့နောျ။ ★ တဈနေ့မှာ အဲဒီရှငျမဟာကူပ မထရျေမွတျက မွတျစှာဘုရားထံ ခဉြျးကပျပွီး မေးခှနျးတဈခု မေးလြှောကျတယျ၊ သူမေးတဲ့ မေးခှနျးက ခတျေအခွအေနကေို လေ့လာသုံးသပျတဲ့ မေးခှနျးပဲ။ ★ သူမေးတဲ့ မေးခှနျးက "အရှငျဘုရား... ဘုရားပှငျ့ပွီးတဲ့ နောကျအနှဈ ၂၀-ကာလအတှငျးမှာဆိုရငျ ဘုရားပညတျတဲ့ သိက်ခာပုဒျက အလှနျနညျးပွီး တရားထူးတရားမွတျရတဲ့ ပုဂ်ဂိုလျတှကေ အလှနျမြားတယျ။" ဆိုလိုတာက စညျးကမျးတှေ သိပျပွီးတော့ မခမြှတျရဘဲနဲ့ တရားထူးတရားမွတျရတဲ့ ပုဂ်ဂိုလျတှေ အလှနျးမြားတယျတဲ့၊ ★ "အခု နောကျပိုငျးခတျေ ရောကျလာတဲ့အခါကတြော့ စညျးမဉြျးစညျးကမျးတှကေလညျး မြားပွားလာတယျ၊ စညျးမဉြျးစညျးကမျးတှကေ တိုးတိုးလာသောျလညျး တရားထူးတရားမွတျရတဲ့ ပုဂ်ဂိုလျရဲ့ အရအေတှကျက လြော့ကသြှားတယျ။" ★ ဒီ ၂-ခုကို နှိုငျးယှဉျကွည့ျတာ၊ 🔅 "အရငျတုနျးက စညျးမဉြျးစညျးကမျး နညျးနညျးလေးပဲ၊ သို့သောျ တရားထူးတရားမွတျ ရတဲ့ပုဂ်ဂိုလျရဲ့ အရအေတှကျက အားရစရာကောငျးတယျ၊ အခု နောကျပိုငျးခတျေကို ရောကျလာတဲ့အခါကတြော့ စညျးမဉြျးစညျကမျးတှကေ မြားသညျထကျ မြားလာပမေယ့ျ တရားထူးတရားမွတျရတဲ့ ပုဂ်ဂိုလျရဲ့ အရအေတှကျကတြော့ လြော့ကသြှားတယျ" တဲ့၊ 🔅 "အဲဒါ ဘာဖွဈလို့လဲဘုရား" လို့ သူမေးတဲ့ မေးခှနျးက အဲဒီလိုမြိုးပဲ။ ★ မွတျစှာဘုရားက 🔅 "လောကကွီး ဆုတျယုတျလာရငျ ဒီလိုပဲ ဖွဈတတျတာပဲ" တဲ့၊ 🔅 "သတ်တဝါတှေ လြော့ကပြြောကျကှယျလာသည့ျ အတှကျကွောငျ့ အခုလို စညျးမဉြျးစညျးကမျးတှကေ တိုးလာပွီးတော့ တရားထူးတရားမွတျရတဲ့ ပုဂ်ဂိုလျတှကေ နညျးနညျး နညျးနညျးသှားတယျ၊ ဒါဟာ ဆုတျယုတျမှုကို ပွတယျ" လို့ ဒီလိုပွောတာပေါ့။ ★ ဘုနျးကွီးတို့တတှရေဲ့ ခတျေမှာလညျးပဲ တဈဘကျကနေ ကွညျ့မယျဆိုရငျ ရုပျ၀တ်ထုပစ်စညျးတှေ အလှနျတိုးတတျတယျ၊ တိုးတကျတယျလို့ ပွောလို့ရကောငျး ရနိုငျသောျလညျးပဲ ကိုယျကငြျ့တရားဘကျ ကွညျ့လိုကျမယျဆိုရငျ အမြားကွီး ဆုတျယုတျသှာတာကို တှေ့ရတယျ။ ★ ရုပျ၀တ်ထုပစ်စညျးဘကျက ဘယျလောကျပဲ တိုးတကျတိုးတကျ၊ ကိုယျကငြျ့တရားဆိုငျရာ စိတျနစေိတျထားတှကေ အငျမတနျမှ ကဆြငျးသှားတယျ၊ ကဆြငျးသှားတာ အရအေတှကျနဲ့ တိုငျးတာလိုကျမယျဆိုရငျ ကောငျးတဲ့ဘကျက ရာခိုငျနှုနျးနညျးပွီးတော့ ဆိုးတဲ့ဘကျက ရာခိုငျနှုနျးတှေ မြားမြားလာတယျ၊ ဒါဟာ ဆုတျယုတျတာပဲ။ ★ ဒါကွောငျ့မို့ မွတျစှာဘုရားက ဖွတေယျ၊ "အဲဒီလိုဖွဈရတာ တခွားအကွောငျးကွောငျ့ မဟုတျဘူး" တဲ့ "သတ်တဝါတှရေဲ့ ကိုယျကငြ့ျတရားတှေ သူတောျကောငျးတရားတှေ ဆုတျယုတျလာတဲ့ အနအေထားကွောငျ့ ဒီလိုဖွဈရတာ" လို့ မွတျစှာဘုရားသခငျကိုယျတောျမွတျက ဟောတယျ။ ★ ဒီသူတောျကောငျးတရားဆိုတဲ့ မွတျစှာဘုရားဟောကွားထားတဲ့ တရားစဈတရားမှနျတှေ ပကြျစီးဆုတျယုတျ သှားတယျဆိုတာ တရားဓမ်မကို ကငြ့ျသုံးကွတဲ့ ပုဂ်ဂိုလျတှနေဲ့ ပိုပွီးတော့ သကျဆိုငျတယျ၊ အပွငျက လာဖကြျတာ မဟုတျဘူး၊ ဘုရားက ဥပမာနဲ့ ဟောတာရှိတယျ။ ★ ရတနာတှေ တငျထားတဲ့ လှတေဈစငျး မွုပျသှားလို့ရှိရငျ ရတနာပစ်စညျးတှပေါ တဈခါတညျး ယူဆောငျပွီးတော့ မွုပျသှားတယျ၊ တညျရာဖွဈတဲ့ လှမွေုပျမှတော့ ရတနာတှလေညျး မွုပျမှာပဲ၊ ဆိုလိုတာက 🔅မွတျသောအကငြ့ျကို ကငြျ့ကွတဲ့ပုဂ်ဂိုလျတှေ အကငြျ့ပကြျပွီ ဆိုလို့ရှိရငျ မွတျစှာဘုရား ဟောကွားတဲ့တရားတောျတှကေို ယူဆောငျပွီး သူတို့ပကြျသလို ဒီတရားမွတျတှလေညျးပဲ ပကြျစီးဆုံရှုံးကုနျရတယျ၊ 🔅 အဲဒီ ရတနာတှတေငျထားတဲ့ လှကွေီးမွုပျသှားသလို သူတောျကောငျးတရားဟာ ပုဂ်ဂိုလျတှနေဲ့အတူ တိမျမွုပျပြောကျကှယျသှားတယျ။ ★ အဲဒီစကားကို နားထောငျကွညျ့မယျဆိုလို့ရှိရငျ မွတျစှာဘုရားရဲ့တရားတောျတှေ ပုဂ်ဂိုလျတှပေေါျမှာ တညျဖို့ အငျမတနျမှ လိုအပျတယျ၊ ဒါကွောငျ့မို့လို့ ခုလို ပရိယတ်တိကြောငျးကွီးတှေ တညျထောငျပွီးတော့ စာတတျပုဂ်ဂိုလျတှေ မှေးထုတျ နကွေရတယျ။ ★ အကယျ၍ စာတတျပုဂ်ဂိုလျတှေ လြော့ကသြှားပွီ ဆိုလို့ရှိရငျ ဆိုပါစို့ စာတတျဘုနျးကွီး တဈပါးမှ မရှိတော့ဘူးဆိုရငျ သူနဲ့အတူ လှမွေုပျသှားသလိုပဲ ရတနာထုပျတှေ ပါသှားသလို တရားဓမ်မတှပေါသှားမှာပဲ၊ စာအုပျတှရှေိတယျ၊ ကြောကျစာတှရှေိတယျလို့ တခြို့ ပွောကောငျးပွောလိမျ့မယျ၊ အဲဒီစာအုပျတှတေို့ ကြောကျစာတှတေို့ဟာ အဓိပ်ပါယျမဖောျနိုငျလို့ရှိရငျ ဘာမှအသုံးမ၀ငျတော့ဘူးပေါ့၊ မဖောျနိုငျတဲ့ ခတျေဟာ နီးနီးကပျကပျမှာပဲ ရှိတယျ။ ★ မွတျစှာဘုရားဆိုလိုတဲ့ အဓိပ်ပါယျက 🔅 မွကွေီးကလညျး သာသနာကို ဖကြျတာကို မဟုတျဘူးတဲ့၊ 🔅 ဒီနှဈသိနျးလေးသောငျး အထုရှိတဲ့ ကမ်ဘာမွကွေီးကလညျးပဲ သာသနာကို ဖကြျဆီးတာ မဟုတျဘူးတဲ့၊ 🔅 မွကွေီးပေါျကနေ ဖွဈပေါျလာပွီး ဟိုး ဗွဟ်မာဘုံ အာဘူရာဘုံထိအောငျ ရတှေပွေညျ့လြှံပွီး ကမ်ဘာဖကြျတဲ့ ရထေုကွီးကလညျးပဲ သာသနာကို ဖကြျဆီးတာ မဟုတျဘူးတဲ့၊ 🔅 မွပေေါျကနေ ဖွဈပွီးတော့ သုဘကိဏှာဘုံထိအောငျ တောကျလောငျသှားတဲ့ ကမ်ဘာဖကြျမီးကွီးကလညျးပဲ သာသနာကို ဖကြျတာ မဟုတျဘူး၊ 🔅 မွပေေါျကနပွေီး အထကျဗွဟ်မာဘုံထိအောငျ တိုကျခတျသှားတဲ့ ကမ်ဘာဖကြျ လထေုကွီးကလညျး သာသနာကိုဖကြျတာ မဟုတျပါဘူးတဲ့၊ သာသနာကို ပြောကျကှယျစတော မဟုတျပါဘူး၊ ★သာသနာပြောကျကှယျ စတောကတော့ ဒီသာသနာထဲမှာ ရှိနကွေတဲ့ အသုံးမကတြဲ့ ပုဂ်ဂိုလျတှကွေောငျ့ပါလို့ မွတျစှာဘုရားက အဲဒီလိုဟောတယျ။ ကြေးဇူးတောျရှငျပါမောက်ခခြုပျဆရာတောျဘုရားကွီး 🙏🙏🙏 “သဒ်ဓမ်မပတိရူပကသုတျ အနှဈခြုပျ” တရားတောျမှ ကောကျနှုတျခကြျဖွဈပါသညျ။ #mp3_link https://ift.tt/2OB3t9e #ebook_link https://ift.tt/2OAerf0 ဆရာတောျဘုရား တရားတောျမြားနာယူရနျ⤵️ https://ift.tt/2KxSUjF #Credit
via အလင္းေရာင္ ဓမၼ https://ift.tt/33j54oc
Newer Post
Older Post
Home