Monday, October 7, 2019

💠 လူ့ပြည်လူ့ဘဝ၏ ကျေးဇူးတရားများ 💠 "တီဟိ ဘိက္ခဝေ ဌာနေဟိ ဇမ္ဗုဒီပကာ မနုဿာ ဥတ္တရာကုရုကေ စ မနုေဿ အဓိဂ္ဂဏှန္တိ ဒေဝေ စ တာဝတိံသေ ၊ ကတမေဟိ တီဟိ သူရာ သတိမန္တော ဣဓ ဗြဟ္မစရိယဝါသော ၊ ဣမေဟိ ခေါ ဘိက္ခဝေ တီဟိ ဌာနေဟိ ဇမ္ဗုဒီပကာ မနုဿာ ဥတ္တရကုရုကေ စ မနုေဿ အဓိဂ္ဂဏှန္တိ ဒေဝေ စ တာဝတ ိံသေတိ" *။ "ရဟန်းတို့ ဇမ္ဗူဒိပ်ကျွန်းသူ လူတို့သည် အကြောင်းသုံးမျိုးတို့ဖြင့် ဥတ္တရကုရုကျွန်းနေ လူတို့ကို၎င်း တာဝတိံသာ နတ်တို့ကို၎င်း လွှမ်းမိုးသာလွန်ကုန်၏၊ အဘယ်အကြောင်းသုံးမျိုးတို့နည်းဟူမူ ရဲရင့်ကုန်၏၊ ခိုင်မြဲသောသတိ ရှိကုန်၏၊ ဤကျွန်း၌ မြတ်သောအကျင့်ကို ကျင့်သုံးရ၏၊ ရဟန်းတို့ ဤအကြောင်းသုံးမျိုးတို့ဖြင့် ဇမ္ဗုဒိတ်ကျွန်းသူ လူတို့သည် တာဝတိံသာ နတ်တို့ကို၎င်း ဥတ္တရကုရုကျွန်းနေ လူတို့ကို၎င်း လွှမ်းမိုးသာလွန်ကုန်၏"* သုတ္တန္တပိဋက ခုဒ္ဒကနိကာယ် ဒုတိယကျမ်းစာလာ ဝိမာနဝတ္ထုနှင့် ပေတဝတ္ထုတို့ကို ကြည့်ရှု့သုံးသပ်သူတိုင်းပင် အထက်ဖော်ပြပါ အဂုင်္တ္တိုရ်လာ စကားရပ်ကို ပိုမို၍ သဘောပေါက်နိုင်ကြပေမည်၊ အထူးအားဖြင့် ဝိမာနဝတ္ထုတွင် မိမိတို့၏ ကုသိုလ်ကံအလျှောက် နတ်သမီးနတ်သားတို့၏ စည်းစိမ်းခံစားရပုံနှင့် ဥယျာဉ် ဗိမာန် ရေကန် ပဒေသာပင် မြင်း ဆင် ရထား အစားစားတို့ကို တခမ်းတနား ဖော်ပြထားပေသည်၊ မိုးပျံမြေလျိုး တန်ခိုးတေဇော် အရောင်အဝါတို့ကိုလည်း အားကျဖွယ်ရာ ဟောကြားထားပေသည်၊ သို့ဖြစ်စေကာမူ ယင်းစည်းစိမ်းချမ်းသာ တန်ခိုးတေဇာတို့ကို နတ်ပြည်လောကတွင် လူ့ပြည်၌ကဲ့သို့ ကျပ်ပြည့်တင်းပြည့် ဖန်တည်း၍မဖြစ်၊ လေ့လာစည်းပူး၍မရ၊ ရှိပြီးစည်းစိမ်းတန်ခိုးမျှကိုပင် တိုးပွားသစ်လွင်လာရန် လုပ်ဆောင်ခြင်းငှါ မလွယ်ကူပေ၊စည်းစိမ်းချမ်းသာ တန်ခိုးတေဇာ အားလုံးကိုပင် များသောအားဖြင့် လူ့ပြည်လောကမှ ကုသိုလ်ပုညဟူသော လက်နက်ကောင်းဖြင့် ပြုလုပ်ဖန်တီးပေးရလေသည်။ ဖော်ပြပါ အဂုင်္တ္တိုရ်လာ လူ့ပြည်လောက၏ ရဲရင့်ခြင်း သတိရှိခြင်းတို့အပြင် အထူးအားဖြင့် မြတ်သောအကျင့်ကို ကျင့်သုံးနိုင်ခြင်းတို့သည် ထိုနတ်ပြည်အထပ်ထပ်၏ စည်းစိမ်တန်ခိုး အမျိုးမျိုးတို့ ဖြိုးဖြိုးဝေမူ့တို့ကို ဖန်တီး၍ ပေးနေကြပေသည်။ ထို့ကြောင့် လူ့ပြည်လောကကြီးသည် နတ်ပြည် ဗြဟ္မာ့ပြည်တို့၏ စည်းစိမ်းချမ်းသာ တန်ခိုးတေဇာတို့ကို နေညမရွေး ထုတ်လုပ်ပြုပြင်၍ပေးနေသည့် အချက်အခြာ ဗဟိုဌာနကြီး ဖြစ်ပြီးလျှင် နတ်ပြည်ဗြဟ္မာပြည်သို့ သွားရာ ကူးတို့ဆိပ်ကြီးသဖွယ်လည်းဖြစ်၍ လူ့ပြည်မှလူတို့သည် မိမိတို့၏ ကုသိုလ်ပုညအားလျှော်စွာ နတ်ပြည် ဗြဟ္မာပြည်တို့သို့ နေ့ညမရွေး ကူးသန်းရွေ့ပြောင်း နေကြရပေသည်။ ဤနေရာ၌ "လူ"ဟူသော အမည်ပညတ်၏ အဓိပ္ပါယ်ကို သိထားထိုက်ပေသည်၊ "လူ"ဟူသည့် မြန်မာ့ဝေါဟာရမှာ ပါဠိဘာသာအားဖြင့် "မနုဿ"ဟူသောပုဒ် ဖြစ်ပေသည်၊ ယင်း "မနုဿ"ပုဒ်ကို အဋ္ဌကထာဆရာက "လောဘာဒီဟိ အလောဘာဒီဟိ စ သဟိတဿ မနုဿ ဥဿန္နတာယ မနုဿာ"=လောဘ အလောဘ အစရှိသည်တို့နှင့် တကွဖြစ်သော စိတ်၏ ပြန့်ပြောများပြားသည်၏ အဖြစ်ကြောင့် မနုဿ "လူ"မည်၏"ဟု ဆိုထားရာ တလူလူမြင့်မား တက်ကြွနေသည့် အဓိပ္ပာယ်ရောက်သော မြန်မာပညတ် လူဟူသည်နှင့် ထပ်တူလိုပင် ဖြစ်နေပေသည်။ လူသတ္တဝါတို့သည် လောဘစသောစိတ် ပြန့်ပြောနေ၍ပင် အပါယ်ဘုံသို့ ဆင်းသက်ကြရပြီး အလောဘစသော စိတ်ကောင်းစိတ်မြတ်များ ပြန့်ပြောများပြား တလူလူမြင့်မားနေ၍ပင် နတ်ပြည် ဗြဟ္မာပြည်နှင့် နိဗ္ဗာန်ခရီးလမ်းတွင် ပြည့်လျှမ်း၍ နေရပေသည်။ လူ့ဘုံဟူသော ဘဝပဒေသာပင်ကြီး သုဂတိကူးတို့ဆိပ်ကြီးမှပင် လူနတ်နိဗ္ဗာန် သုံးတန်သောချမ်းသာ သုံးဖြာသော စည်းစိမ်ကြီးများကို ခူးဆွတ်စားသောက် ကူးမြောက်ရွေ့ပြောင်း သွားနိုင်သဖြင့် ဘဝအမျိုးမျိုးတွင် လူ့ဘဝသည်သာ အကောင်းအမွန်ဆုံး ကောင်းမူ့ကုသိုလ် အပြုနိုင်ဆုံးဟု နှလုံးပိုက်အပ်ပေ၏။ ဤစကားရပ်ဖြင့် ကုသိုလ်ကောင်းမူ့ ပြုလုပ်ခြင်းဟူသော ပုညကိရိယအမူ့များကို လူ့ဘဝမှတပါး အခြားသောဘဝ အခြားသောဂတိများ၌ ပြုလုပ်ခွင့်မရဟူ၍ကား မဆိုလိုပေ၊ သင့်တန်သလောက် ရနိုင်သည်ဟုသာ ဆိုရပေမည်။ ငရဲ ဘုံ၌ပင် ကာမာဝစရကုသိုလ်စိတ်၏ ဖြစ်ခြင်းကို ရံခါရနိုင်သေးပေရာ အခြားဘုံများ၌ကား ဆိုဖွယ်ရာ မရှိပေ၊ သို့ဖြစ်စေကာမူ နတ်ဘုံ ငရဲဘုံ တိရိစ္ဆာန်ဘုံတို့သည် ချမ်းသာစစ်စစ် ဆင်းရဲစစ်စစ်နှင့် များပြားသည်၏ အဖြစ်ကြောင့် ပုညကိရိယ ကုသိုလ်ကောင်းမူ ပြုခွင့်များကို ရရှိရန် မလွယ်ကူပေ။ ထို့ပြင် သပ္ပုရိသူပနိဿယစက်ဟူသော သူတော်ကောင်းပုဂ္ဂိုလ်တို့နှင့် ပေါင်းဖော်တွေ့ဆုံနိုင်ခွင့် စသည့်အကြောင်းမျိုးတို့နှင့် ယှဉ်စပ်ရန် အလွန်ခဲယဉ်းခြင်းကြောင့်လည်း ပုညကိရိယ ကုသိုလ်ကောင်းမူ ပြုခွင့်များမှာ ဝေးသည်ထက်ဝေး၍ နေရပေသည်။ လူ့ဘုံသည်ကား နတ်ဘုံကဲ့သို့လည်း ချမ်းသာအတိ စံစားရသည်မဟုတ်၊ငရဲဘုံကဲ့သို့လည်း ဆင်းရဲအတိ ခံစားရသည်မဟုတ်၊ တိရိစ္ဆာန်ဘုံကဲ့သို့လည်း ဆင်းရဲများပြားလှသည်မဟုတ်၊ ချမ်းသာများပြားသော သုခဗဟုလ ဘုံမျိုးသာဖြစ်ရာ ပုညကိရိယဝတ္ထု ဖြစ်ခွင့်လည်းလွယ်ကူ၍ သပ္ပုရိသူပနိဿယစက်နှင့်လည်း ပြည့်စုံနိုင်လေတော့သည်။ လူ့ဘုံသည် ဆင်းရဲဒုက္ခနှင့်ကား မကင်းသေးပေ၊ သို့သော် ထိုဆင်းရဲသည်ပင် ပုညကိရိယဝတ္ထု ကောင်းမူပြုရန်အတွက် အထောက်အကူပြု၍ နေပေသေး၏။ မှန်၏ ၊ဆင်းရဲကို မှီ၍ပင် ဘုရား တရား သံဃာရတနာသုံးပါး၌ ယုံကြည်မူသဒ္ဓါတရား ဖြစ်ပွား၍ လာရပေသည်။ သံတုံးကို ဓားစသောလက်နက်လုပ်ရာ၌ မီးချည်းဖုတ်နေလျှင်၎င်း ရေချည်းလောင်းနေလျှင်၎င်း ထိုးခုတ်သုံးစွဲနိုင်သောလက်နက် ဖြစ်မလာနိုင်ပေ၊ မီးလည်း ထိုက်သင့်သလောက်ဖုတ် ရေလည်း ထိုက်သင့်သလောက်လောင်းမှ လက်နက်ကောင်း ဖြစ်လာသကဲ့သို့ မီးနှင့်တူသောဆင်းရဲချည်း ခံစားနေရမှု ဆင်းရဲများပြားနေရမှု ရေနှင်တူသော ချမ်းသာချည်း ခံစားနေရမှုတို့သည် ပုညကိရိယ ဟူသော လက်နက်ကောင်းတို့ကို များစွာမဖြစ်ပေါ်စေနိုင်၊ မီးရေမျှတ ဒုက္ခသုခသင့်ရုံမျှ ခံစားစံစားရသော လူ့ဘုံမျိုးမှာသာ ပုညကိရိယ လက်နက်ကောင်းများကို အခြားဘုံတို့ထက်ပို၍ ထုတ်လုပ်နိုင်ကြောင်း နှလုံးပိုက်သင့်ပေတော့သည်။ ။ 🙏🙏🙏 ကျမ်းကိုး၊ ၊ 📌 ၁၊အံ ၃-၁၉၈၊ 📌 ၂၊အင် မြန် ၃-၁၉၈၊ 📌 ၃၊ဝိမာန ဋ္ဌ-၁၆၊ 📌 ၄၊ဝိမာနဝတ္ထုနှင့် ပေတဝတ္ထု ပါဠိတော်မြန်မာပြန်၊ 💚 လူအချင်းချင်း လှည့်ပတ်ခြင်း ကင်းရှင်းကြပါစေ။ 💛 အထင်သေးခြင်း အချင်းချင်း ကင်းရှင်းကြပါစေ။ 💙 ဆင်းရဲလိုခြင်း အချင်းချင်း ကင်းရှင်းကြပါစေ။ အညတရ ဘိက်ခု Bhikkhu Vicitta (Innyatara bhikkhu ) 12.1.2019,16:20 💠 လူ့ပွညျလူ့ဘဝ၏ ကြေးဇူးတရားမြား 💠 "တီဟိ ဘိက်ခဝေ ဌာနဟေိ ဇမ်ဗုဒီပကာ မနုူာ ဥတ်တရာကုရုကေ စ မနုေူ အဓိဂ်ဂဏှန်တိ ဒဝေေ စ တာဝတိံသေ ၊ ကတမဟေိ တီဟိ သူရာ သတိမန်တော ဣဓ ဗွဟ်မစရိယဝါသော ၊ ဣမဟေိ ခေါ ဘိက်ခဝေ တီဟိ ဌာနဟေိ ဇမ်ဗုဒီပကာ မနုူာ ဥတ်တရကုရုကေ စ မနုေူ အဓိဂ်ဂဏှန်တိ ဒဝေေ စ တာဝတ ိံသတေိ" *။ "ရဟနျးတို့ ဇမ်ဗူဒိပျကြှနျးသူ လူတို့သညျ အကွောငျးသုံးမြိုးတို့ဖွငျ့ ဥတ်တရကုရုကြှနျးနေ လူတို့ကို၎င်းငျး တာဝတိံသာ နတျတို့ကို၎င်းငျး လှှမျးမိုးသာလှနျကုနျ၏၊ အဘယျအကွောငျးသုံးမြိုးတို့နညျးဟူမူ ရဲရငျ့ကုနျ၏၊ ခိုငျမွဲသောသတိ ရှိကုနျ၏၊ ဤကြှနျး၌ မွတျသောအကငြျ့ကို ကငြျ့သုံးရ၏၊ ရဟနျးတို့ ဤအကွောငျးသုံးမြိုးတို့ဖွငျ့ ဇမ်ဗုဒိတျကြှနျးသူ လူတို့သညျ တာဝတိံသာ နတျတို့ကို၎င်းငျး ဥတ်တရကုရုကြှနျးနေ လူတို့ကို၎င်းငျး လှှမျးမိုးသာလှနျကုနျ၏"* သုတ်တန်တပိဋက ခုဒ်ဒကနိကာယျ ဒုတိယကမြျးစာလာ ဝိမာနဝတ်ထုနှငျ့ ပတေဝတ်ထုတို့ကို ကွညျ့ရှု့သုံးသပျသူတိုငျးပငျ အထကျဖောျပွပါ အဂုငျ်တ်တိုရျလာ စကားရပျကို ပိုမို၍ သဘောပေါကျနိုငျကွပမေညျ၊ အထူးအားဖွငျ့ ဝိမာနဝတ်ထုတှငျ မိမိတို့၏ ကုသိုလျကံအလြှောကျ နတျသမီးနတျသားတို့၏ စညျးစိမျးခံစားရပုံနှငျ့ ဥယြာဉျ ဗိမာနျ ရကေနျ ပဒသောပငျ မွငျး ဆငျ ရထား အစားစားတို့ကို တခမျးတနား ဖောျပွထားပသေညျ၊ မိုးပြံမွလြေိုး တနျခိုးတဇေောျ အရောငျအဝါတို့ကိုလညျး အားကဖြှယျရာ ဟောကွားထားပသေညျ၊ သို့ဖွဈစကောမူ ယငျးစညျးစိမျးခမြျးသာ တနျခိုးတဇောတို့ကို နတျပွညျလောကတှငျ လူ့ပွညျ၌ကဲ့သို့ ကပြျပွညျ့တငျးပွညျ့ ဖနျတညျး၍မဖွဈ၊ လေ့လာစညျးပူး၍မရ၊ ရှိပွီးစညျးစိမျးတနျခိုးမြှကိုပငျ တိုးပှားသဈလှငျလာရနျ လုပျဆောငျခွငျးငှါ မလှယျကူပေ၊စညျးစိမျးခမြျးသာ တနျခိုးတဇော အားလုံးကိုပငျ မြားသောအားဖွငျ့ လူ့ပွညျလောကမှ ကုသိုလျပုညဟူသော လကျနကျကောငျးဖွငျ့ ပွုလုပျဖနျတီးပေးရလသေညျ။ ဖောျပွပါ အဂုငျ်တ်တိုရျလာ လူ့ပွညျလောက၏ ရဲရငျ့ခွငျး သတိရှိခွငျးတို့အပွငျ အထူးအားဖွငျ့ မွတျသောအကငြျ့ကို ကငြျ့သုံးနိုငျခွငျးတို့သညျ ထိုနတျပွညျအထပျထပျ၏ စညျးစိမျတနျခိုး အမြိုးမြိုးတို့ ဖွိုးဖွိုးဝမေူ့တို့ကို ဖနျတီး၍ ပေးနကွေပသေညျ။ ထို့ကွောငျ့ လူ့ပွညျလောကကွီးသညျ နတျပွညျ ဗွဟ်မာ့ပွညျတို့၏ စညျးစိမျးခမြျးသာ တနျခိုးတဇောတို့ကို နညေမရှေး ထုတျလုပျပွုပွငျ၍ပေးနသေညျ့ အခကြျအခွာ ဗဟိုဌာနကွီး ဖွဈပွီးလြှငျ နတျပွညျဗွဟ်မာပွညျသို့ သှားရာ ကူးတို့ဆိပျကွီးသဖှယျလညျးဖွဈ၍ လူ့ပွညျမှလူတို့သညျ မိမိတို့၏ ကုသိုလျပုညအားလြှောျစှာ နတျပွညျ ဗွဟ်မာပွညျတို့သို့ နေ့ညမရှေး ကူးသနျးရှေ့ပွောငျး နကွေရပသေညျ။ ဤနရော၌ "လူ"ဟူသော အမညျပညတျ၏ အဓိပ်ပါယျကို သိထားထိုကျပသေညျ၊ "လူ"ဟူသညျ့ မွနျမာ့ဝေါဟာရမှာ ပါဠိဘာသာအားဖွငျ့ "မနုူ"ဟူသောပုဒျ ဖွဈပသေညျ၊ ယငျး "မနုူ"ပုဒျကို အဋ်ဌကထာဆရာက "လောဘာဒီဟိ အလောဘာဒီဟိ စ သဟိတူ မနုူ ဥူန်နတာယ မနုူာ"=လောဘ အလောဘ အစရှိသညျတို့နှငျ့ တကှဖွဈသော စိတျ၏ ပွနျ့ပွောမြားပွားသညျ၏ အဖွဈကွောငျ့ မနုူ "လူ"မညျ၏"ဟု ဆိုထားရာ တလူလူမွငျ့မား တကျကွှနသေညျ့ အဓိပ်ပာယျရောကျသော မွနျမာပညတျ လူဟူသညျနှငျ့ ထပျတူလိုပငျ ဖွဈနပေသေညျ။ လူသတ်တဝါတို့သညျ လောဘစသောစိတျ ပွနျ့ပွောနေ၍ပငျ အပါယျဘုံသို့ ဆငျးသကျကွရပွီး အလောဘစသော စိတျကောငျးစိတျမွတျမြား ပွနျ့ပွောမြားပွား တလူလူမွငျ့မားနေ၍ပငျ နတျပွညျ ဗွဟ်မာပွညျနှငျ့ နိဗ်ဗာနျခရီးလမျးတှငျ ပွညျ့လြှမျး၍ နရေပသေညျ။ လူ့ဘုံဟူသော ဘဝပဒသောပငျကွီး သုဂတိကူးတို့ဆိပျကွီးမှပငျ လူနတျနိဗ်ဗာနျ သုံးတနျသောခမြျးသာ သုံးဖွာသော စညျးစိမျကွီးမြားကို ခူးဆှတျစားသောကျ ကူးမွောကျရှေ့ပွောငျး သှားနိုငျသဖွငျ့ ဘဝအမြိုးမြိုးတှငျ လူ့ဘဝသညျသာ အကောငျးအမှနျဆုံး ကောငျးမူ့ကုသိုလျ အပွုနိုငျဆုံးဟု နှလုံးပိုကျအပျပေ၏။ ဤစကားရပျဖွငျ့ ကုသိုလျကောငျးမူ့ ပွုလုပျခွငျးဟူသော ပုညကိရိယအမူ့မြားကို လူ့ဘဝမှတပါး အခွားသောဘဝ အခွားသောဂတိမြား၌ ပွုလုပျခှငျ့မရဟူ၍ကား မဆိုလိုပေ၊ သငျ့တနျသလောကျ ရနိုငျသညျဟုသာ ဆိုရပမေညျ။ ငရဲ ဘုံ၌ပငျ ကာမာဝစရကုသိုလျစိတျ၏ ဖွဈခွငျးကို ရံခါရနိုငျသေးပရော အခွားဘုံမြား၌ကား ဆိုဖှယျရာ မရှိပေ၊ သို့ဖွဈစကောမူ နတျဘုံ ငရဲဘုံ တိရိစ်ဆာနျဘုံတို့သညျ ခမြျးသာစဈစဈ ဆငျးရဲစဈစဈနှငျ့ မြားပွားသညျ၏ အဖွဈကွောငျ့ ပုညကိရိယ ကုသိုလျကောငျးမူ ပွုခှငျ့မြားကို ရရှိရနျ မလှယျကူပေ။ ထို့ပွငျ သပ်ပုရိသူပနိူယစကျဟူသော သူတောျကောငျးပုဂ်ဂိုလျတို့နှငျ့ ပေါငျးဖောျတှေ့ဆုံနိုငျခှငျ့ စသညျ့အကွောငျးမြိုးတို့နှငျ့ ယှဉျစပျရနျ အလှနျခဲယဉျးခွငျးကွောငျ့လညျး ပုညကိရိယ ကုသိုလျကောငျးမူ ပွုခှငျ့မြားမှာ ဝေးသညျထကျဝေး၍ နရေပသေညျ။ လူ့ဘုံသညျကား နတျဘုံကဲ့သို့လညျး ခမြျးသာအတိ စံစားရသညျမဟုတျ၊ငရဲဘုံကဲ့သို့လညျး ဆငျးရဲအတိ ခံစားရသညျမဟုတျ၊ တိရိစ်ဆာနျဘုံကဲ့သို့လညျး ဆငျးရဲမြားပွားလှသညျမဟုတျ၊ ခမြျးသာမြားပွားသော သုခဗဟုလ ဘုံမြိုးသာဖွဈရာ ပုညကိရိယဝတ်ထု ဖွဈခှငျ့လညျးလှယျကူ၍ သပ်ပုရိသူပနိူယစကျနှငျ့လညျး ပွညျ့စုံနိုငျလတေော့သညျ။ လူ့ဘုံသညျ ဆငျးရဲဒုက်ခနှငျ့ကား မကငျးသေးပေ၊ သို့သောျ ထိုဆငျးရဲသညျပငျ ပုညကိရိယဝတ်ထု ကောငျးမူပွုရနျအတှကျ အထောကျအကူပွု၍ နပေသေေး၏။ မှနျ၏ ၊ဆငျးရဲကို မှီ၍ပငျ ဘုရား တရား သံဃာရတနာသုံးပါး၌ ယုံကွညျမူသဒ်ဓါတရား ဖွဈပှား၍ လာရပသေညျ။ သံတုံးကို ဓားစသောလကျနကျလုပျရာ၌ မီးခညြျးဖုတျနလြှေငျ၎င်းငျး ရခေညြျးလောငျးနလြှေငျ၎င်းငျး ထိုးခုတျသုံးစှဲနိုငျသောလကျနကျ ဖွဈမလာနိုငျပေ၊ မီးလညျး ထိုကျသငျ့သလောကျဖုတျ ရလေညျး ထိုကျသငျ့သလောကျလောငျးမှ လကျနကျကောငျး ဖွဈလာသကဲ့သို့ မီးနှငျ့တူသောဆငျးရဲခညြျး ခံစားနရေမှု ဆငျးရဲမြားပွားနရေမှု ရနှေငျတူသော ခမြျးသာခညြျး ခံစားနရေမှုတို့သညျ ပုညကိရိယ ဟူသော လကျနကျကောငျးတို့ကို မြားစှာမဖွဈပေါျစနေိုငျ၊ မီးရမြှေတ ဒုက်ခသုခသငျ့ရုံမြှ ခံစားစံစားရသော လူ့ဘုံမြိုးမှာသာ ပုညကိရိယ လကျနကျကောငျးမြားကို အခွားဘုံတို့ထကျပို၍ ထုတျလုပျနိုငျကွောငျး နှလုံးပိုကျသငျ့ပတေော့သညျ။ ။ 🙏🙏🙏 ကမြျးကိုး၊ ၊ 📌 ၁၊အံ ၃-၁၉၈၊ 📌 ၂၊အငျ မွနျ ၃-၁၉၈၊ 📌 ၃၊ဝိမာန ဋ်ဌ-၁၆၊ 📌 ၄၊ဝိမာနဝတ်ထုနှငျ့ ပတေဝတ်ထု ပါဠိတောျမွနျမာပွနျ၊ 💚 လူအခငြျးခငြျး လှညျ့ပတျခွငျး ကငျးရှငျးကွပါစေ။ 💛 အထငျသေးခွငျး အခငြျးခငြျး ကငျးရှငျးကွပါစေ။ 💙 ဆငျးရဲလိုခွငျး အခငြျးခငြျး ကငျးရှငျးကွပါစေ။ အညတရ ဘိကျခု Bhikkhu Vicitta (Innyatara bhikkhu ) 12.1.2019,16:20


via အလင္းေရာင္ ဓမၼ https://ift.tt/2OrLQII