Thursday, October 17, 2019

ဉာဏ်စဉ် (၁၆) ပါးတရားတော် 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏 ဆိတ်ငြိမ်ရာသည် တောဖြစ်၏။ ဆိတ်ငြိမ်တဲ့နေရာမှာ ထိုင်ပါ။ ဆိတ်ငြိမ်ပြီး အနှောင့်အယှက် မဖြစ်တဲ့နေရာဟာ တောပါပဲ။ ဘုရားရှိခိုးကန်တောပါ့။ တရားမထိုင်မီ မိမိခန္ဓာကိုယ်ကို ဘုရားကို လှူထားပါ။ ခန္ဓာကိုယ်ကို ကြာကြာထိုင်နိုင်အောင် တည့်တည့်မတ်မတ် ထို်င်ပါ။ ဘယ်ဘက်မှ မစောင်းပါစေနှင့်။ ရှေ့လည်းမငိုက်ပါစေနှင့်။ ကိုယ်လည်း ဖိမထိုင်ဘဲ ခပ်လျော့လျော့ ထိုင်ပါ။ တောင့်မထားပါနှင့်။ သမာဓိအစ ၀င်သက်ထွက်သက် အာနာပါနကို စိတ်တည်ငြိမ်ပြီး သမာဓိရအောင် အားထုတ်ပါ။ ၀င်လေလည်းသိ ထွက်လေလည်း သိပြီး ငါစွဲမစွဲစေနှင့်။ အဲဒီလိုသတိကို လက်မလွတ်စေဘဲ ထွက်လေနဲ့၀င်လေကို သိနေတာကြာရင် သမာဓိအားကောင်းလာမယ်။ သဒ္ဓါနဲ့၀ီရိယ သတိနဲ့ပညာ အဲဒီသမာဓိ အားကောင်းလာတဲ့အချိန် ၀ီရိယကို အလျော့ မပေးဘဲ သတိနှင့်ပညာကို ကပ်ပြီးလိုက်ပါ။ ဖောက်ပြန်သောရုပ်၏ ဖြစ်ပျက် တရားထိုင်တာကြာတော့ ရုပ်တွေက ဖောက်ပြန်လာပြီး ေ၀ဒနာပေါ်လာတယ်။ တောင့်လာတာ ညောင်းလာတာကို ဉာဏ်က သိလာတယ်။ ညောင်းတာရယ် ညောင်းမှန်းသိတာရယ် သည်နှစ်ခုတို့ကို ဖြစ်ပြီး ပျက်သွားတာပဲလို့ သိလိုက်ပါ။ ပြောင်း၍ပြောင်း၍သိ အဲဒီလိုသိလိုက်တဲ့စိတ် တစ်ချက်မှာ ညောင်းတဲ့ရုပ် ညောင်းတဲ့စိတ်မရှိ တော့ပြီ။ ချုပ်ပျောက်သွားကုန်ပြီလို့ နောက်က ဉာဏ်က သိလိုက်ပါ။ ညောင်းတာ တောင့်တာ ပြုပြင်ပြီးမပေးသမျှ ညောင်းတာတွေဟာ တစ်ခုပြီးတစ်ခု ဖြစ်ပြီး ပျက်နေဦးမှာမို့ ဒူးကလေး ဆန့်ချင်တဲ့စိတ် ပြောင်းရွှေ့ချင်တဲ့စိတ် ပေါ်လာလိမ့်မယ်။ မရှိတာကို သည်လိုသိ။ ဒီတစ်ခါ မိမိတို့ဉာဏ်က ဆန့်ချင်ကွေးချင်ပြန်သတဲ့။ ပြောင်းချင် ရွှေ့ချင်ပြန်သတဲ့လို့ သိလိုက်ပါ။ သိလိုက်တဲ့ တစ်ချက်ထဲမှာ ထိုဆန့်ချင် ကွေးချင် ပြောင်းချင်တဲ့ ရုပ်နာမ်တွေ မရှိတော့ပြီရယ်လို့ ထပ််သိလိုက်ပါ။ အသိလိုက်ပြောင်းရန် လိုအပ်ပါတယ်။ အဲဒီလို သိနေတုန်း ကြားထဲဖြတ်ပြီး အသံတစ်ခုကြားလိုက်က ကြားပြန်ပြီလို့ သိလို်က်ပါ။ ဒီလိုခန္ဓာငါးပါး တစ်ခုခုပေါ်လာတိုင်း ပေါ်လာတိုင်း သိပြီး ဖြစ်ပြီး ပျက်သွား ပျောက်သွားပါလားလို့ သိရမယ်။ အသိကျဲကျဲမှ အသိစိပ်စိပ် အဲသည်လို အသိတရားတွေ ကျဲနေရာက စိပ်သည်ထက် စိပ်ပြီး လာတာတွေကို ဉာဏ်နဲ့မှတ်။ တစ်ဖြည်းဖြည်း ရုပ်နာမ်တရားတွေ တစ်ခုပြီးတစ်ခု ဖြစ်ပြီး ပျက်သွားတာကို သတိနှင့်စိုက်ကြည့်နေက တွေ့လိမ့်မယ်။ ပါးစပ်ကမရွတ်နဲ့။ အနိစ္စ ဒုက္ခ အနတ္တ ပါဠိလို ရွတ်မနေနဲ့။ ဖြစ်ပြီး ပျက်သွားပါ လားလို့ တစ်ခုတည်းသာ သတိနဲ့စိုက်ပြီး ကြည့်နေရင်… ဆင်းရဲတဲ့သဘော အစိုးမရတဲ့သဘော ကိုသာ ပိုထင်မြင်လာလိမ့်မယ်။ မုန်းစိတ် မုန်းဉာဏ် ဒီလို မိမိတို့ခန္ဓာကိုယ် ပေါ်မှာ ပေါ်တိုင်း ပေါ်တိုင်း ဖြစ်ပျက်တွေကို ရှုကြည့်ဖန်များလာက မိမိရဲ့ခန္ဓာကိုယ်ကို ရွံမုန်းလာတော့တာပဲ။ အဲဒီအခါမှာ မိမိတို့ခန္ဓာကိုယ်ကို စွန့်လွှတ်ချင်တဲ့စိတ် ဖြစ်လာမယ်။ သေဘေးနှင့်အတူရှိနေသူ ခန္ဓာကိုယ်ရှိရင် ဤလိုဖြစ်ပျက်ဒုက္ခနှင့် မကင်းနိုင်ဘဲ အိုနာသေ ဆိုတဲ့ ဒုက္ခသစ္စာနှင့် တွေ့ကြုံ ရဦးမှာမို့ ကြောက်ရွံ့ပြီး မိမိခန္ဓာကိုယ်ကိုပဲ ရွံမုန်းလာမယ်။ ဖြစ်ပျက်ကို မုန်းနေလျှင် ဖြစ်ပျက်ဆုံးတော့မည်။ ဖြစ်ပျက် ရှုဖန်များလာရင် လောဘ ဒေါသ မောဟ (၃)ပါးစလုံး တစ်ဖြည်းဖြည်း ခေါင်းပါး လာပြီး နောက်ဆုံး လွင့်ပျောက် ခန်းခြောက်သွား အောင် ဖြစ်ပျက်ဆုံးအောင် ပွားများအားထုတ် ဖန်များက ယခုဘ၀မှာပင် မဂ်ဖိုလ်ကို ရနိုင်ပါ တယ်။ ဉာဏ်စဉ် (၁) နာမရူပ ပဋိစေၧဒဉာဏ် ••••••••••••••••••••••••••••••••••• ဒါကြောင့် ကြိုးစားပြီး မိမိတို့ ခန္ဓာကိုယ်ကို ဖြစ်ပျက် ရှုကြပေတော့။ ဖြစ်ပြီးပျက်တဲ့ သဘောမှတစ်ပါး ဘာမျှမရှိဘူးဆိုတာ တွေ့လိမ့်မယ်။ အဲဒီလို ရှုဖန်များရရင် ဤကားရုပ် ဤကားနာမ်လို့ ပိုင်းခြားပြီး သိလာတော့ နာမရူပပဋိစေၦဒဉာဏ် ရလာတယ်။ ဉာဏ်စဉ် (၂) ပစ္စယပရိဂ္ဂဟဉာဏ် •••••••••••••••••••••••••••••••••• နောက် ရုပ်နာမ်တို့၏ ဖြစ်ပေါ်ရင်း အကြောင်းတရားတို့ကို ဆင်ခြင်ပြီး ဒီရုပ်နာမ်ဟာ အ၀ိဇ္ဇာ တဏှာ ဥပါဒါန် ကံ ဆိုတဲ့ အကြောင်းတရား လေးပါးကြောင့် ဖြစ်ပေါ်လာတဲ့ အကျိုးတရားပါကလား။ အကြောင်းလည်း ဖြစ်ပျက် အကျိုးလည်း ဖြစ်ပျက်ပဲလို့ ရှေးအတိတ်ဘဝက အ၀ိဇ္ဇာ တဏှာ ဥပါဒါန် ကံတို့ကို ရှာမှီးသိမ်းဆည်း နိုင်သော ပစ္စယပရိဂ္ဂဟဉာဏ် ရလာမယ်။ ဉာဏ်စဉ် (၃) သမ္မသနဉာဏ် ••••••••••••••••••••••••••••• နောက် ရုပ်နာမ်တို့၏ ဖြစ်ဆဲ ဖြစ်ပြီး ဖြစ်လတ္တံ တို့ကို အတိတ် ပစ္စုပ္ပန် အနာဂတ်ဆိုတဲ့ ကာလသုံးပါး ပိုင်းခြား၍ … အနိစ္စ ဒုက္ခ အနတ္တ ဟူသော လက္ခဏာရေး သုံးပါးဖြင့် ဆင်ခြင်သုံးသပ်ခြင်း ဟူသော သမ္မသနဉာဏ်အဆင့်ကို ရောက်လာမယ်။ ဉာဏ်စဉ် (၄) ဥဒယဗ္ဗယဉာဏ် ••••••••••••••••••••••••••••••• နောက် ယခုဖြစ်ဆဲ ပစ္စုပ္ပန်ဖြစ်သော ရုပ်နာမ် တို့၏ ခဏမစဲ တသဲသဲဖြစ်နေမှုကို ရှုကြည့် သော ဥဒယဗ္ဗဉာဏ်ဖြစ်ပေါ်၍ လာမယ်။ ဉာဏ်စဉ် (၅) ဘင်္ဂဉာဏ် ••••••••••••••••••••••••• နောက် ရှုဖန်များလာရင် အပျက်ကိုသာ သိမြင်လာတဲ့ ဘင်္ဂဉာဏ်ဖြစ်ပေါ်၍လာတယ်။ ဉာဏ်စဉ် (၆) ဘယဉာဏ် ••••••••••••••••••••••••••• ဤကဲ့သို့ ရှုဖန်များလာလျှင် နာမ်ရုပ်တို့၏ ပျက်မှှု ချုပ်မှှုကိုသာ မြင်သဖြင့် ကြောက်ဖွယ် ဘေးကြီးဟု ထင်လာသော ဘယဉာဏ် ပေါ်ပေါက်လာမယ်။ ဉာဏ်စဉ် (၈) နိဗ္ဗိန္ဒဉာဏ် •••••••••••••••••••••••••• နောက် ရုပ်နာမ်တို့၏ ချုပ်ပျက်မှု စသော အဖြစ်တွေကို ထင်မြင်လာသော အာဒီနဝ ဉာဏ် ရလာမယ်။ ဉာဏ်စဉ် (၉) မုဥိ္စတုကမျတာဉာဏ် •••••••••••••••••••••••••••••••••••• မိမိခန္ဓာကိုယ်တည်း ဟူသော ရုပ်နာမ်ဓမ္မ သခါၤရတို့မှ လွတ်ခြင်းငှာ အလိုရှိတဲ့ မုဉ္စိတုကမျတာဉာဏ်ရောက်လာမယ်။ ဉာဏ်စဉ် (၁၀) ပဋိသခါၤဉာဏ် •••••••••••••••••••••••••••••• ငှင်းမှတဆင့် ရုပ်နာမ်တို့၏ မမြဲမှု ဆင်းရဲမှု အစိုးမရမှှုတွေကို ုအပြင်းအထန် အားထုတ်မှု ကြောင့် အလွန် ထင်မြင်လာတဲ့ ပဋိသခါၤဉာဏ် ရောက်လာရော။ ဉာဏ်စဉ် (၁၁) သခါၤရရုပေက္ခာဉာဏ် ••••••••••••••••••••••••••••••••••••• နောက် ရုပ်နာမ်သခါၤရတို့ကို မချစ်မမုန်းဘဲ လျစ်လျူရှုသော သခါၤရုပေက္ခာဉာဏ် ပေါ်လာတယ်။ ဉာဏ်စဉ် (၁၂) အနုလောမဉာဏ် •••••••••••••••••••••••••••••••••• နောက်ပြီး ရှေ့ဉာဏ် နောက်ဉာဏ်ကို လက္ခဏာရေးသုံးပါးဖြင့် အနုလုံ ပဋိလုံ ရှုပွားတဲ့အခါမှာ … နှစ်ဉာဏ်လုံးနဲ့ သင့်လျှော်တဲ့ အနုလောမဉာဏ် ဖြစ်ပေါ်လာမယ်။ ဉာဏ်စဉ် (၁၃) ဂေါတြဘူဉာဏ် •••••••••••••••••••••••••••••••• နောက်ပုထုဇဉ်တို့အနွယ်ကို ဖြတ်၍ အရိယာတို့အနွယ် ဖြစ်စေသော ဂေါတြ ဘူတဉာဏ် ဖြစ်ပေါ်လာမယ်။ ဉာဏ်စဉ် (၁၄) မဂ်ဉာဏ် •••••••••••••••••••••••••• နောက် သဥပါဒိသေသ နိဗ္ဗာန်ကို သိမြင်သော မဂ်ဉာဏ်နှင့်… ဉာဏ်စဉ် (၁၅) ဖိုလ်ဉာဏ် •••••••••••••••••••••••••• မရှေးမနှောင်း ဥပါဒိသေသ နိဗ္ဗာန်အရသာ နိဗ္ဗာန်၏ အကျိုးကိုခံစားသော ဖိုလ်ဉာဏ် ပေါ်လာတယ်။ ဉာဏ်စဉ် (၁၆) ပစ္စေ၀က္ခဏာဉာဏ် •••••••••••••••••••••••••••••••••••• (၁) မဂ်ဉာဏ်ကို ဆင်ခြင်ခြင်း (၂) ဖိုလ်ဉာဏ်ကို ဆင်ခြင်ခြင်း (၃) နိဗ္ဗာန်ကိုဆင်ခြင်ခြင်း (၄) ပယ်ပြီးသော ကိလေသာကို ဆင်ခြင်ခြင်း။ (၅) မပယ်ရသေးသော ကိလေသာကို ဆင်ခြင်ခြင်းဆိုတဲ့ ဉာဏ်ငါးပါးကို ဆင်ခြင်ခြင်း ဖြစ်သော ပစ္စေ၀က္ခဏဉာဏ် ရောက်လာလိမ့် မယ်။ မိုးကုတ်ဆရာတော်ဘုရားကြီး via : Paral lel. ဥာဏ္စဥ္ (၁၆) ပါးတရားေတာ္ 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏 ဆိတ္ၿငိမ္ရာသည္ ေတာၿဖစ္၏။ ဆိတ္ၿငိမ္တဲ့ေနရာမွာ ထိုင္ပါ။ ဆိတ္ၿငိမ္ၿပီး အေႏွာင့္အယွက္ မၿဖစ္တဲ့ေနရာဟာ ေတာပါပဲ။ ဘုရားရွိခိုးကန္ေတာပါ့။ တရားမထိုင္မီ မိမိခႏၶာကိုယ္ကုိ ဘုရားကို လွဴထားပါ။ ခႏၶာကိုယ္ကို ၾကာၾကာထိုင္ႏိုင္ေအာင္ တည့္တည့္မတ္မတ္ ထို္င္ပါ။ ဘယ္ဘက္မွ မေစာင္းပါေစႏွင့္။ ေရွ့လည္းမငိုက္ပါေစႏွင့္။ ကိုယ္လည္း ဖိမထိုင္ဘဲ ခပ္ေလ်ာ့ေလ်ာ့ ထိုင္ပါ။ ေတာင့္မထားပါႏွင့္။ သမာဓိအစ ၀င္သက္ထြက္သက္ အာနာပါနကို စိတ္တည္ၿငိမ္ၿပီး သမာဓိရေအာင္ အားထုတ္ပါ။ ၀င္ေလလည္းသိ ထြက္ေလလည္း သိၿပီး ငါစြဲမစြဲေစႏွင့္။ အဲဒီလိုသတိကို လက္မလြတ္ေစဘဲ ထြက္ေလနဲ႔၀င္ေလကို သိေနတာၾကာရင္ သမာဓိအားေကာင္းလာမယ္။ သဒၶါနဲ႔၀ီရိယ သတိနဲ႔ပညာ အဲဒီသမာဓိ အားေကာင္းလာတဲ့အခ်ိန္ ၀ီရိယကို အေလ်ာ့ မေပးဘဲ သတိႏွင့္ပညာကို ကပ္ၿပီးလိုက္ပါ။ ေဖာက္ၿပန္ေသာရုပ္၏ ၿဖစ္ပ်က္ တရားထိုင္တာၾကာေတာ့ ရုပ္ေတြက ေဖာက္ၿပန္လာၿပီး ေ၀ဒနာေပၚလာတယ္။ ေတာင့္လာတာ ေညာင္းလာတာကို ဥာဏ္က သိလာတယ္။ ေညာင္းတာရယ္ ေညာင္းမွန္းသိတာရယ္ သည္ႏွစ္ခုတို႔ကို ၿဖစ္ၿပီး ပ်က္သြားတာပဲလို႔ သိလိုက္ပါ။ ေၿပာင္း၍ေၿပာင္း၍သိ အဲဒီလိုသိလိုက္တဲ့စိတ္ တစ္ခ်က္မွာ ေညာင္းတဲ့ရုပ္ ေညာင္းတဲ့စိတ္မရွိ ေတာ့ၿပီ။ ခ်ဳပ္ေပ်ာက္သြားကုန္ၿပီလို႔ ေနာက္က ဥာဏ္က သိလိုက္ပါ။ ေညာင္းတာ ေတာင့္တာ ၿပဳၿပင္ၿပီးမေပးသမွ် ေညာင္းတာေတြဟာ တစ္ခုၿပီးတစ္ခု ၿဖစ္ၿပီး ပ်က္ေနဦးမွာမို႔ ဒူးကေလး ဆန္႔ခ်င္တဲ့စိတ္ ေၿပာင္းေရႊ႕ခ်င္တဲ့စိတ္ ေပၚလာလိမ့္မယ္။ မရွိတာကို သည္လိုသိ။ ဒီတစ္ခါ မိမိတို႔ဥာဏ္က ဆန္႔ခ်င္ေကြးခ်င္ျပန္သတဲ့။ ေၿပာင္းခ်င္ ေရႊ႕ခ်င္ၿပန္သတဲ႔လို႔ သိလိုက္ပါ။ သိလိုက္တဲ့ တစ္ခ်က္ထဲမွာ ထိုဆန္႔ခ်င္ ေကြးခ်င္ ေၿပာင္းခ်င္တဲ့ ရုပ္နာမ္ေတြ မရွိေတာ့ၿပီရယ္လို႔ ထပ္္သိလိုက္ပါ။ အသိလိုက္ေၿပာင္းရန္ လိုအပ္ပါတယ္။ အဲဒီလို သိေနတုန္း ၾကားထဲၿဖတ္ၿပီး အသံတစ္ခုၾကားလိုက္က ၾကားၿပန္ၿပီလို႔ သိလို္က္ပါ။ ဒီလိုခႏၶာငါးပါး တစ္ခုခုေပၚလာတိုင္း ေပၚလာတိုင္း သိၿပီး ၿဖစ္ၿပီး ပ်က္သြား ေပ်ာက္သြားပါလားလို႔ သိရမယ္။ အသိက်ဲက်ဲမွ အသိစိပ္စိပ္ အဲသည္လို အသိတရားေတြ က်ဲေနရာက စိပ္သည္ထက္ စိပ္ၿပီး လာတာေတြကို ဥာဏ္နဲ႔မွတ္။ တစ္ၿဖည္းၿဖည္း ရုပ္နာမ္တရားေတြ တစ္ခုၿပီးတစ္ခု ၿဖစ္ၿပီး ပ်က္သြားတာကို သတိႏွင့္စိုက္ၾကည့္ေနက ေတြ႔လိမ့္မယ္။ ပါးစပ္ကမရြတ္နဲ႔။ အနိစၥ ဒုကၡ အနတၱ ပါဠိလို ရြတ္မေနနဲ႔။ ၿဖစ္ၿပီး ပ်က္သြားပါ လားလို႔ တစ္ခုတည္းသာ သတိနဲ႔စိုက္ၿပီး ၾကည့္ေနရင္… ဆင္းရဲတဲ့သေဘာ အစိုးမရတဲ့သေဘာ ကိုသာ ပိုထင္ၿမင္လာလိမ့္မယ္။ မုန္းစိတ္ မုန္းဥာဏ္ ဒီလို မိမိတို႔ခႏၶာကိုယ္ ေပၚမွာ ေပၚတိုင္း ေပၚတိုင္း ၿဖစ္ပ်က္ေတြကို ရွုၾကည့္ဖန္မ်ားလာက မိမိရဲ့ခႏၶာကိုယ္ကို ရြံမုန္းလာေတာ့တာပဲ။ အဲဒီအခါမွာ မိမိတို႔ခႏၶာကိုယ္ကို စြန့္လႊတ္ခ်င္တဲ့စိတ္ ၿဖစ္လာမယ္။ ေသေဘးႏွင့္အတူရွိေနသူ ခႏၶာကိုယ္ရွိရင္ ဤလုိၿဖစ္ပ်က္ဒုကၡႏွင့္ မကင္းနိုင္ဘဲ အိုနာေသ ဆိုတဲ့ ဒုကၡသစၥာႏွင့္ ေတြ႕ၾကံဳ ရဦးမွာမို႔ ေၾကာက္ရြံ႕ၿပီး မိမိခႏၶာကိုယ္ကိုပဲ ရြံမုန္းလာမယ္။ ၿဖစ္ပ်က္ကို မုန္းေနလွ်င္ ျဖစ္ပ်က္ဆံုးေတာ့မည္။ ျဖစ္ပ်က္ ရွုဖန္မ်ားလာရင္ ေလာဘ ေဒါသ ေမာဟ (၃)ပါးစလံုး တစ္ၿဖည္းၿဖည္း ေခါင္းပါး လာၿပီး ေနာက္ဆံုး လြင့္ေပ်ာက္ ခန္းေၿခာက္သြား ေအာင္ ျဖစ္ပ်က္ဆံုးေအာင္ ပြားမ်ားအားထုတ္ ဖန္မ်ားက ယခုဘ၀မွာပင္ မဂ္ဖိုလ္ကို ရႏိုင္ပါ တယ္။ ဥာဏ္စဥ္ (၁) နာမရူပ ပဋိေစၧဒဥာဏ္ ••••••••••••••••••••••••••••••••••• ဒါေၾကာင့္ ၾကိဳးစားၿပီး မိမိတို႔ ခႏၶာကိုယ္ကို ျဖစ္ပ်က္ ရွုၾကေပေတာ့။ ၿဖစ္ၿပီးပ်က္တဲ့ သေဘာမွတစ္ပါး ဘာမွ်မရွိဘူးဆိုတာ ေတြ႔လိမ့္မယ္။ အဲဒီလို ရွုဖန္မ်ားရရင္ ဤကားရုပ္ ဤကားနာမ္လို႔ ပိုင္းၿခားၿပီး သိလာေတာ့ နာမရူပပဋိေစၦဒဥာဏ္ ရလာတယ္။ ဥာဏ္စဥ္ (၂) ပစၥယပရိဂၢဟဥာဏ္ •••••••••••••••••••••••••••••••••• ေနာက္ ရုပ္နာမ္တို့၏ ၿဖစ္ေပၚရင္း အေၾကာင္းတရားတို႔ကို ဆင္ၿခင္ၿပီး ဒီရုပ္နာမ္ဟာ အ၀ိဇၨာ တဏွာ ဥပါဒါန္ ကံ ဆိုတဲ့ အေၾကာင္းတရား ေလးပါးေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚလာတဲ့ အက်ိဳးတရားပါကလား။ အေၾကာင္းလည္း ၿဖစ္ပ်က္ အက်ိဳးလည္း ျဖစ္ပ်က္ပဲလို႔ ေရွးအတိတ္ဘဝက အ၀ိဇၨာ တဏွာ ဥပါဒါန္ ကံတို႔ကို ရွာမွီးသိမ္းဆည္း ႏိုင္ေသာ ပစၥယပရိဂၢဟဥာဏ္ ရလာမယ္။ ဥာဏ္စဥ္ (၃) သမၼသနဥာဏ္ ••••••••••••••••••••••••••••• ေနာက္ ရုပ္နာမ္တို႔၏ ၿဖစ္ဆဲ ၿဖစ္ၿပီး ျဖစ္လတၱံ တို႔ကို အတိတ္ ပစၥဳပၸန္ အနာဂတ္ဆိုတဲ့ ကာလသံုးပါး ပိုင္းၿခား၍ … အနိစၥ ဒုကၡ အနတၱ ဟူေသာ လကၡဏာေရး သံုးပါးၿဖင့္ ဆင္ၿခင္သံုးသပ္ၿခင္း ဟူေသာ သမၼသနဥာဏ္အဆင့္ကို ေရာက္လာမယ္။ ဥာဏ္စဥ္ (၄) ဥဒယဗၺယဥာဏ္ ••••••••••••••••••••••••••••••• ေနာက္ ယခုၿဖစ္ဆဲ ပစၥဳပၸန္ၿဖစ္ေသာ ရုပ္နာမ္ တို႔၏ ခဏမစဲ တသဲသဲၿဖစ္ေနမႈကို ရွုၾကည့္ ေသာ ဥဒယဗၺဥာဏ္ၿဖစ္ေပၚ၍ လာမယ္။ ဥာဏ္စဥ္ (၅) ဘဂၤဥာဏ္ ••••••••••••••••••••••••• ေနာက္ ရွုဖန္မ်ားလာရင္ အပ်က္ကိုသာ သိၿမင္လာတဲ့ ဘဂၤဥာဏ္ၿဖစ္ေပၚ၍လာတယ္။ ဥာဏ္စဥ္ (၆) ဘယဥာဏ္ ••••••••••••••••••••••••••• ဤကဲ့သို႔ ရွုဖန္မ်ားလာလွ်င္ နာမ္ရုပ္တို႔၏ ပ်က္မွႈ ခ်ဳပ္မွႈကိုသာ ၿမင္သၿဖင့္ ေၾကာက္ဖြယ္ ေဘးၾကီးဟု ထင္လာေသာ ဘယဥာဏ္ ေပၚေပါက္လာမယ္။ ဥာဏ္စဥ္ (၈) နိဗၺိႏၵဥာဏ္ •••••••••••••••••••••••••• ေနာက္ ရုပ္နာမ္တို႔၏ ခ်ဳပ္ပ်က္မႈ စေသာ အၿဖစ္ေတြကို ထင္ၿမင္လာေသာ အာဒီနဝ ဥာဏ္ ရလာမယ္။ ဥာဏ္စဥ္ (၉) မုဥိၥတုကမ်တာဥာဏ္ •••••••••••••••••••••••••••••••••••• မိမိခႏၶာကိုယ္တည္း ဟူေသာ ရုပ္နာမ္ဓမၼ သခါၤရတို႔မွ လြတ္ၿခင္းငွာ အလိုရွိတဲ့ မုဥၥိတုကမ်တာဥာဏ္ေရာက္လာမယ္။ ဥာဏ္စဥ္ (၁၀) ပဋိသခါၤဥာဏ္ •••••••••••••••••••••••••••••• ငွင္းမွတဆင့္ ရုပ္နာမ္တို့၏ မၿမဲမႈ ဆင္းရဲမႈ အစိုးမရမွႈေတြကို ုအၿပင္းအထန္ အားထုတ္မႈ ေၾကာင့္ အလြန္ ထင္ၿမင္လာတဲ့ ပဋိသခါၤဥာဏ္ ေရာက္လာေရာ။ ဥာဏ္စဥ္ (၁၁) သခါၤရရုေပကၡာဥာဏ္ ••••••••••••••••••••••••••••••••••••• ေနာက္ ရုပ္နာမ္သခါၤရတို႔ကို မခ်စ္မမုန္းဘဲ လ်စ္လ်ဴရွုေသာ သခါၤရုေပကၡာဥာဏ္ ေပၚလာတယ္။ ဥာဏ္စဥ္ (၁၂) အနုေလာမဥာဏ္ •••••••••••••••••••••••••••••••••• ေနာက္ၿပီး ေရွ႕ဥာဏ္ ေနာက္ဥာဏ္ကို လကၡဏာေရးသံုးပါးၿဖင့္ အႏုလံု ပဋိလံု ရွုပြားတဲ့အခါမွာ … ႏွစ္ဥာဏ္လံုးနဲ့ သင့္ေလွ်ာ္တဲ့ အႏုေလာမဥာဏ္ ျဖစ္ေပၚလာမယ္။ ဥာဏ္စဥ္ (၁၃) ေဂါၾတဘူဥာဏ္ •••••••••••••••••••••••••••••••• ေနာက္ပုထုဇဥ္တို႔အႏြယ္ကို ၿဖတ္၍ အရိယာတို႔အႏြယ္ ၿဖစ္ေစေသာ ေဂါၾတ ဘူတဥာဏ္ ၿဖစ္ေပၚလာမယ္။ ဥာဏ္စဥ္ (၁၄) မဂ္ဥာဏ္ •••••••••••••••••••••••••• ေနာက္ သဥပါဒိေသသ နိဗၺာန္ကို သိၿမင္ေသာ မဂ္ဥာဏ္ႏွင့္… ဥာဏ္စဥ္ (၁၅) ဖိုလ္ဥာဏ္ •••••••••••••••••••••••••• မေရွးမေႏွာင္း ဥပါဒိေသသ နိဗၺာန္အရသာ နိဗၺာန္၏ အက်ိဳးကိုခံစားေသာ ဖိုလ္ဥာဏ္ ေပၚလာတယ္။ ဥာဏ္စဥ္ (၁၆) ပစၥေ၀ကၡဏာဥာဏ္ •••••••••••••••••••••••••••••••••••• (၁) မဂ္ဥာဏ္ကို ဆင္ၿခင္ၿခင္း (၂) ဖိုလ္ဥာဏ္ကို ဆင္ၿခင္ၿခင္း (၃) နိဗၺာန္ကိုဆင္ၿခင္ၿခင္း (၄) ပယ္ၿပီးေသာ ကိေလသာကို ဆင္ၿခင္ၿခင္း။ (၅) မပယ္ရေသးေသာ ကိေလသာကို ဆင္ၿခင္ၿခင္းဆိုတဲ့ ဥာဏ္ငါးပါးကို ဆင္ၿခင္ၿခင္း ျဖစ္ေသာ ပစၥေ၀ကၡဏဥာဏ္ ေရာက္လာလိမ့္ မယ္။ မိုးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီး via : Paral lel.


via အလင္းေရာင္ ဓမၼ https://ift.tt/31k6kGo