Tuesday, October 22, 2019

#ဝိပဿနာတရား #ကြိုးစားအားထုတ်ကြရမည်🙏 💈💈💈💈💈💈💈💈💈💈 #ဝိပဿနာအားထုတ်သောသူတော်ကောင်းတယောက်သည်...... 🙏သမထအားထုတ်၍အလင်းနိမိတ်ရရင်သော်လည်ကောင်း.......... 🙏ဝိပဿနာအားထုတ်၍ဥဒယဗ္ဗယဉာဏ်ဖြစ်ပျက်ကိုမြင်ရင်သော်လည်းကောင်း...... ထိုပုဂ္ဂိုလ်သည်ဝိပဿနာဆက်လက်အားထုတ်ရင်ဒီဘဝ၌ပင်မဟာသောတာပန်တည်၏။ 🙏ထောက်ကြန့်မြေဇင်းဝိပဿနာတောရဆရာတော်၊ရန်ကုန်တိုင်းဒေသကြီး🙏 "သောတာပန်အမျိုးအစား(၂၄)မျိုး"★ ⛲⛲⛲⛲⛲⛲ ယခုခေတ်အခါသည် ဝိပဿနာ ထွန်းကားလာသောအခါဖြစ်၏။ဝိပဿနာထွန်းကားသည့်အားလျော်စွာအားထုတ်ဖို့ရာအခွင့်အခါအချိန်ရ ကြသောပုဂ္ဂိုလ်တို့ကဝိပဿနာတရားကို တတ်နိုင်သမျှ အားထုတ်နေကြပြီး၊အားထုတ်ဖို့ရာအခွင့်အခါ မကြုံနိုင်သေးသည့်ပုဂ္ဂိုလ်တို့ကလည်းဝိပဿနာတ ရားအားထုတ်သောအခါလိုက်နာဖွယ်ရာအခြေခံများကို မှတ်သားလေ့လာလျက်ရှိကြပေသည်။အားထုတ်သောအခါမှလည်းအနည်းဆုံးသောတာပန်ဖြစ်အောင်အားထုတ်မည်ဟု ရည်မှန်းချက်ထားကြသည့် ပုဂ္ဂိုလ်တို့ကများကြပေသည်။ 🙏သောတာပန်(၂၄)မျိုး #သောတာပန်တို့သည်ဘဝအပိုင်းအခြားအားဖြင့်သုံးမျိုး......... 🎂၁။ သတ္တက္ခတ္တု ပရမ သောတာပန္န - လူပြည်နှင့် နတ်ပြည်တို့၌ (၇)ဘဝသာဖြစ်၍ နိဗ္ဗာန်သို့ ဝင်စံမည့်သောတာပန် 🎂၂။ ကောလံကောလသောတာပန္န လူ့ပြည် နတ်ပြည်တို့၌ (၂)ဘဝမှ (၆)ဘဝသာဖြစ်၍ နိဗ္ဗာန်သို့ ဝင်စံမည့်သောတာပန် 🎂၃။ ဧကဗီဇ သောတာပန္န လူ့ပြည်နတ် ပြည်တို့၌ (၁)ဘဝသာ ဖြစ်၍ နိဗ္ဗာန်သို့စံဝင်မည့် သောတာပန် ဟူ၍ (၃)မျိုးရှိပေသည်။ (အံ-၁-၊၂၃၄) ★#ပြဋ္ဌာန်းသောဓုရအားဖြင့်၂ မျိုး သောတာပန်ပုဂ္ဂိုလ်တို့သည် ပြဌာန်းသော ဓုရအားဖြင့် 👉၁။ သဒ္ဓါပြဌာန်းသော သဒ္ဓါဓုရ သောတာပန်။ 👉၂။ ပညာပြဌာန်းသော ပညာဓုရ သောတာပန်ဟူ၍ (၂)မျိုှးရှိပေသည်။ ယ္ခုဘဝမှာပင်ဝိပဿနာတရား အားထုတ်သောအခါ 🌷သဒ္ဓါရှေ့သွားသဒ္ဓါပြဌာန်းသောအား ဖြင့် သောတာပန်အဖြစ်သို့ ရောက်သွားမည့် ပုဂ္ဂိုလ်တို့သည်ဝိပဿနာတရားအား ထုတ်သောအခါမိမိသည်ယ္ခုဘဝ၌ သော တာပန်ဖြစ်နိုင်သည်ဟု ယုံကြည်ချက်သဒ္ဓါ ထက်သန်အားကောင်း၍သာ အားထုတ်နေရပေသည်။ တရားသဘောများကိုတွေ့ရာတွင် ထင်ထင်ရှားရှား မရှိလှပေ။ 💎နာမရူပ ပရိစ္ဆေဒဉာဏ်သို့ရောက်၍ နာမ်နှင့်ရုပ်ကိုပိုင်းခြားကာသိသောအခါ၌ လည်း ကွဲကွဲပြားပြားမရှိလှပေ။ မထင်မရှားပင် သိမြင်ပေသည်။ ဆရာသမားများက ဟောပြသောအခါမှသာ သိလာတတ်ပေသည်။ ★ ပစ္စယပရိဂ္ဂဟဉာဏ်- အကြောင်းနှင့်အကျိုးကို သိသောဉာဏ်၊ ★ သမ္မသနဉာဏ်- အနိစ္စ ဒုက္ခ အနတ္တဟု သုံးသပ်ဆင်ခြင်၍ သိသောဉာဏ်၊ ★ ဥဒယဗ္ဗယဉာဏ် - ရုပ်နာမ်တို့ အဖြစ် အပျက်ကိုသိသောဉာဏ်၊ ★ ဘင်္ဂဉာဏ်- အပျက်ကိုသိသောဉာဏ်၊ ★ ဘယဉာဏ်- သံသရာဒုက္ခ ခနဒုက္ခကြောက်ဖွယ်ထင်သောဉာဏ်၊ ★ အာဒီနဝဉာဏ်- အပြစ်မြင်သောဉာဏ်၊ ★ နိဗ္ဗိန္ဒဉာဏ်- ဘဝ သံသရာအား ငြီးငွေ့သောဉာဏ်၊ ★ မုဉ္စိတုကမျတာဉာဏ်- လွတ်မြောက်လိုသောဉာဏ်၊ ★ ပဋိသင်္ခ`ါဉာဏ်- တစ်ဖန်ပြန်ရှုရသောဉာဏ်၊ ★ သင်္ခ`ါရုပေက္ခာဉာဏ်- လျစ်လျှူရှုသော ဉာဏ်သို့ရောက်၍ ရှုမှတ်သောအခါတို့၌လည်း တရားသဘောများကို ထင်ထင်ရှားရှား ကွဲကွဲပြားပြား မသိပေ။ မထင်မရှားသာ သိပေသည်။ ဤကဲ့သို့ ဝိပဿနာတရားအားထုတ်သောအခါ၌ တရားသဘောများကို မထင်မရှားပင် သိမြင်ပါသော်လည်း အမှတ်ပြည့်သွား၍ဉာဏ်စဉ်ပြည့်သွားသောအခါသောတာပန်အဖြစ်သို့ ရောက်သွားမည်ဖြစ်ပေသည်ဤသောတာပန်မျိုးကို "သဒ္ဓါဓုရသောတာပန်"ဟု ဆိုရပေသည်။ 🌷အကြင်ပုဂ္ဂိုလ်သည်ပညာရှေ့သွားပညာပြဌာန်းသောအားဖြင့် သောတာပန်အဖြစ်သို့ ရောက်သွားမည့် ပုဂ္ဂိုလ်ဖြစ်၏။ ထိုပုဂ္ဂိုလ်သည်ဝိပဿနာတရားအားထုတ်သောအခါ တရားသဘောများကိုထင်ထင်ရှားရှား တွေ့မြင်တတ်ပေသည်။ နာမရူပ ပရိစ္ဆေဒဉာဏ်သို့ရောက် ၍ နာမ်နှင့်ရုပ်ကို ပိုင်းခြားကာသိသောအ ခါ၌လည်း ထင်ထင်ရှားရှာကွဲကွဲပြားပြားသိမြင်လာတတ်ပေသည်။အထက်ပါဉာဏ်စဉ်များကိုလည်း ထင်ထင်ရှားရှား သိမြင်တတ်ပေသည်။ထိုပုဂ္ဂိုလ်ကား "ပညာဓုသောတာပန်"ဖြစ်၏။ #သဒ္ဓါဓုရသောတာပန်သည်အကျင့်အားဖြင့်၄မျိုး သဒ္ဓါဓုရသဒ္ဓါပြဌာန်း၍သောတာပန်အဖြစ်သို့ ရောက်ကြမည့် ပုဂ္ဂိုလ်တို့သည် အကျင့်ပဋိပဒါအားဖြင့် (၄)မျိုးကွဲပြားကြပေသည်။ 👉 ၁။ ငြိုငြိုငြင်ငြင် ပင်ပင်ပန်းပန်းလည်း အားထုတ်ရ၍ တရားလည်း အရနှေးသော သောတာပန်။ 👉၂။ငြိုငြိုငြင်ငြင်ပင်ပင်ပန်းပန်းအား ထုတ်ရ၍တရားအရမြန်သောသောတာပန် 👉၃။ ချမ်းချမ်းသာသာဖြင့်လည်း အား ထုတ်ရ၍တရားအရနှေးသောသောတာ ပန် 👉၄။ ချမ်းချမ်းသာသာဖြင့်လည်း အား ထုတ်ရ၍ တရားလည်း အရမြန်သော သောတာပန်ဟူ၍ (၄)ယောက်ဖြစ်ပါသည်။ #ပညာဓုရသောတာပန်သည်လည်းအကျင့်ပဋိပဒါအားဖြင့်၄မျိုးဖြစ်ပေသည်။ သဒ္ဓါဓုရသောတာပန်(၄)ယောက်၊ ပညာဓုရသောတာပန်(၄) ယောက်ဟူ၍ ပေါင်း(၈)ယောက်ဖြစ်ပါသည်။ ★#သောတာပန်(၂၄)ယောက်ဖြစ်ပုံ★ ♻️ဧကဗီဇသောတာပန်၊ ♻️ကောလံကောလ သောတာပန်၊ ♻️သတ္တက္ခတ္တုပရမသောတာပန် တို့၌ သဒ္ဓါဓုရသောတာပန်(၄)ယောက်၊ ပညာဓုရသောတာပန်(၄)ယောက်အားဖြင့် (၈)ယောက်စီရရှိနိုင်ကြမည်။ သို့ဖြစ်၍ 🙏(၁)ဘဝဖြင့် နိဗ္ဗာန်စံဝင်မည့် သောတာပန်(၈)ယောက်၊ 🙏(၂)ဘဝမှ(၆)ဘဝဖြင့် နိဗ္ဗာန်စံဝင်မည့် သောတာပန်(၈)ယောက်၊ 🙏(၇)ဘဝဖြင့် နိဗ္ဗာန်စံဝင်မည့် သောတာ ပန်(၈)ယောက်ဟူ၍ သောတာပန်(၂၄)ယောက်ဖြစ်တော့၏။ ဤသောတာပန်(၂၄)မျိုးတို့တွင် မည်သည့် သောတာပန်မျိုးဖြစ်စေ အပါယ်သံသရာ အပါယ်ဘုံဝများမှ လွတ်မြောက်ကြသည်သာ ဖြစ်ပေသည်။သို့ဖြစ်၍အပါယ်သံသ ရာ အပါယ်ဘုံဘဝများမှ လွတ်မြောက်လိုကြသော အမျိုးကောင်းသား အမျိုးကောင်းသမီးတို့သည် သောတာပန်ဖြစ်နိုင်ကြောင်း #ဝိပဿနာတရားအားထုတ်ကြရမည်ဖြစ်ပေသည်ဟူ၍ အသိပေးလိုက်ရတော့၏။ တရားထူးရသည်အထိတရားပြတတ်သောဆရာကောင်းသည်ကိုယ်တရားထူးရရန်အတွက် 100% ဖြစ်ကြောင်းမြတ်စွာဗုဒ္ဓမိန့်ခဲ့ပါသည်။ ............. ကိုးကား။ ။ သဒ္ဓမ္မရံသီရိပ်သာဆရာတော်ဘုရားကြီး ဓမ္မပဒေသာ(တတိယတွဲ)။ အင်္ဂုတ္တိုရ်(ပ)။ 🙏ဓမ္မမိတ်ဆွေများအားလုံး သက်ရှည်ကျန်းမာစိတ်ချမ်းသာ၍ လိုရာဆန္ဒများတစ်လုံးတစ်ဝတည်း ပြည့်ဝကြပါစေ။ 🙏 ================ ဆရာတော် #အရှင်ဝိမလဝံသ🙏🙏🙏 (နာလန္ဒာတက္ကသိုလ်) September 07, 2019 🙏ဗဟုသုတရစေလိုခြင်း အကျိုးငှါထပ်ဆင့်၍ မျှဝေပေးပါသည်။ #နွယ်မြက်သစ်ပင်ဆေးဖက်ဝင်၏ #ဝိပူနာတရား #ကွိုးစားအားထုတျကွရမညျ🙏 💈💈💈💈💈💈💈💈💈💈 #ဝိပူနာအားထုတျသောသူတောျကောငျးတယောကျသညျ...... 🙏သမထအားထုတျ၍အလငျးနိမိတျရရငျသောျလညျကောငျး.......... 🙏ဝိပူနာအားထုတျ၍ဥဒယဗ်ဗယဉာဏျဖွဈပကြျကိုမွငျရငျသောျလညျးကောငျး...... ထိုပုဂ်ဂိုလျသညျဝိပူနာဆကျလကျအားထုတျရငျဒီဘဝ၌ပငျမဟာသောတာပနျတညျ၏။ 🙏ထောကျကွနျ့မွဇေငျးဝိပူနာတောရဆရာတောျ၊ရနျကုနျတိုငျးဒသေကွီး🙏 "သောတာပနျအမြိုးအစား(၂၄)မြိုး"★ ⛲⛲⛲⛲⛲⛲ ယခုခတျေအခါသညျ ဝိပူနာ ထှနျးကားလာသောအခါဖွဈ၏။ဝိပူနာထှနျးကားသည့ျအားလြောျစှာအားထုတျဖို့ရာအခှင့ျအခါအခြိနျရ ကွသောပုဂ်ဂိုလျတို့ကဝိပူနာတရားကို တတျနိုငျသမြှ အားထုတျနကွေပွီး၊အားထုတျဖို့ရာအခှင့ျအခါ မကွုံနိုငျသေးသည့ျပုဂ်ဂိုလျတို့ကလညျးဝိပူနာတ ရားအားထုတျသောအခါလိုကျနာဖှယျရာအခွခေံမြားကို မှတျသားလေ့လာလကြျရှိကွပသေညျ။အားထုတျသောအခါမှလညျးအနညျးဆုံးသောတာပနျဖွဈအောငျအားထုတျမညျဟု ရညျမှနျးခကြျထားကွသည့ျ ပုဂ်ဂိုလျတို့ကမြားကွပသေညျ။ 🙏သောတာပနျ(၂၄)မြိုး #သောတာပနျတို့သညျဘဝအပိုငျးအခွားအားဖွင့ျသုံးမြိုး......... 🎂၁။ သတ်တက်ခတ်တု ပရမ သောတာပန်န - လူပွညျနှင့ျ နတျပွညျတို့၌ (၇)ဘဝသာဖွဈ၍ နိဗ်ဗာနျသို့ ဝငျစံမည့ျသောတာပနျ 🎂၂။ ကောလံကောလသောတာပန်န လူ့ပွညျ နတျပွညျတို့၌ (၂)ဘဝမှ (၆)ဘဝသာဖွဈ၍ နိဗ်ဗာနျသို့ ဝငျစံမည့ျသောတာပနျ 🎂၃။ ဧကဗီဇ သောတာပန်န လူ့ပွညျနတျ ပွညျတို့၌ (၁)ဘဝသာ ဖွဈ၍ နိဗ်ဗာနျသို့စံဝငျမည့ျ သောတာပနျ ဟူ၍ (၃)မြိုးရှိပသေညျ။ (အံ-၁-၊၂၃၄) ★#ပွဋ်ဌာနျးသောဓုရအားဖွင့ျ၂ မြိုး သောတာပနျပုဂ်ဂိုလျတို့သညျ ပွဌာနျးသော ဓုရအားဖွင့ျ 👉၁။ သဒ်ဓါပွဌာနျးသော သဒ်ဓါဓုရ သောတာပနျ။ 👉၂။ ပညာပွဌာနျးသော ပညာဓုရ သောတာပနျဟူ၍ (၂)မြိုှးရှိပသေညျ။ ယ်ခုဘဝမှာပငျဝိပူနာတရား အားထုတျသောအခါ 🌷သဒ်ဓါရှေ့သှားသဒ်ဓါပွဌာနျးသောအား ဖွင့ျ သောတာပနျအဖွဈသို့ ရောကျသှားမည့ျ ပုဂ်ဂိုလျတို့သညျဝိပူနာတရားအား ထုတျသောအခါမိမိသညျယ်ခုဘဝ၌ သော တာပနျဖွဈနိုငျသညျဟု ယုံကွညျခကြျသဒ်ဓါ ထကျသနျအားကောငျး၍သာ အားထုတျနရေပသေညျ။ တရားသဘောမြားကိုတှေ့ရာတှငျ ထငျထငျရှားရှား မရှိလှပေ။ 💎နာမရူပ ပရိစ်ဆဒေဉာဏျသို့ရောကျ၍ နာမျနှင့ျရုပျကိုပိုငျးခွားကာသိသောအခါ၌ လညျး ကှဲကှဲပွားပွားမရှိလှပေ။ မထငျမရှားပငျ သိမွငျပသေညျ။ ဆရာသမားမြားက ဟောပွသောအခါမှသာ သိလာတတျပသေညျ။ ★ ပစ်စယပရိဂ်ဂဟဉာဏျ- အကွောငျးနှင့ျအကြိုးကို သိသောဉာဏျ၊ ★ သမ်မသနဉာဏျ- အနိစ်စ ဒုက်ခ အနတ်တဟု သုံးသပျဆငျခွငျ၍ သိသောဉာဏျ၊ ★ ဥဒယဗ်ဗယဉာဏျ - ရုပျနာမျတို့ အဖွဈ အပကြျကိုသိသောဉာဏျ၊ ★ ဘငျ်ဂဉာဏျ- အပကြျကိုသိသောဉာဏျ၊ ★ ဘယဉာဏျ- သံသရာဒုက်ခ ခနဒုက်ခကွောကျဖှယျထငျသောဉာဏျ၊ ★ အာဒီနဝဉာဏျ- အပွဈမွငျသောဉာဏျ၊ ★ နိဗ်ဗိန်ဒဉာဏျ- ဘဝ သံသရာအား ငွီးငှေ့သောဉာဏျ၊ ★ မုဉ်စိတုကမတြာဉာဏျ- လှတျမွောကျလိုသောဉာဏျ၊ ★ ပဋိသငျ်ခ`ါဉာဏျ- တဈဖနျပွနျရှုရသောဉာဏျ၊ ★ သငျ်ခ`ါရုပကေ်ခာဉာဏျ- လစြျလြှူရှုသော ဉာဏျသို့ရောကျ၍ ရှုမှတျသောအခါတို့၌လညျး တရားသဘောမြားကို ထငျထငျရှားရှား ကှဲကှဲပွားပွား မသိပေ။ မထငျမရှားသာ သိပသေညျ။ ဤကဲ့သို့ ဝိပူနာတရားအားထုတျသောအခါ၌ တရားသဘောမြားကို မထငျမရှားပငျ သိမွငျပါသောျလညျး အမှတျပွည့ျသှား၍ဉာဏျစဉျပွည့ျသှားသောအခါသောတာပနျအဖွဈသို့ ရောကျသှားမညျဖွဈပသေညျဤသောတာပနျမြိုးကို "သဒ်ဓါဓုရသောတာပနျ"ဟု ဆိုရပသေညျ။ 🌷အကွငျပုဂ်ဂိုလျသညျပညာရှေ့သှားပညာပွဌာနျးသောအားဖွင့ျ သောတာပနျအဖွဈသို့ ရောကျသှားမည့ျ ပုဂ်ဂိုလျဖွဈ၏။ ထိုပုဂ်ဂိုလျသညျဝိပူနာတရားအားထုတျသောအခါ တရားသဘောမြားကိုထငျထငျရှားရှား တှေ့မွငျတတျပသေညျ။ နာမရူပ ပရိစ်ဆဒေဉာဏျသို့ရောကျ ၍ နာမျနှင့ျရုပျကို ပိုငျးခွားကာသိသောအ ခါ၌လညျး ထငျထငျရှားရှာကှဲကှဲပွားပွားသိမွငျလာတတျပသေညျ။အထကျပါဉာဏျစဉျမြားကိုလညျး ထငျထငျရှားရှား သိမွငျတတျပသေညျ။ထိုပုဂ်ဂိုလျကား "ပညာဓုသောတာပနျ"ဖွဈ၏။ #သဒ်ဓါဓုရသောတာပနျသညျအကငြ့ျအားဖွင့ျ၄မြိုး သဒ်ဓါဓုရသဒ်ဓါပွဌာနျး၍သောတာပနျအဖွဈသို့ ရောကျကွမည့ျ ပုဂ်ဂိုလျတို့သညျ အကငြ့ျပဋိပဒါအားဖွင့ျ (၄)မြိုးကှဲပွားကွပသေညျ။ 👉 ၁။ ငွိုငွိုငွငျငွငျ ပငျပငျပနျးပနျးလညျး အားထုတျရ၍ တရားလညျး အရနှေးသော သောတာပနျ။ 👉၂။ငွိုငွိုငွငျငွငျပငျပငျပနျးပနျးအား ထုတျရ၍တရားအရမွနျသောသောတာပနျ 👉၃။ ခမြျးခမြျးသာသာဖွင့ျလညျး အား ထုတျရ၍တရားအရနှေးသောသောတာ ပနျ 👉၄။ ခမြျးခမြျးသာသာဖွင့ျလညျး အား ထုတျရ၍ တရားလညျး အရမွနျသော သောတာပနျဟူ၍ (၄)ယောကျဖွဈပါသညျ။ #ပညာဓုရသောတာပနျသညျလညျးအကငြ့ျပဋိပဒါအားဖွင့ျ၄မြိုးဖွဈပသေညျ။ သဒ်ဓါဓုရသောတာပနျ(၄)ယောကျ၊ ပညာဓုရသောတာပနျ(၄) ယောကျဟူ၍ ပေါငျး(၈)ယောကျဖွဈပါသညျ။ ★#သောတာပနျ(၂၄)ယောကျဖွဈပုံ★ ♻️ဧကဗီဇသောတာပနျ၊ ♻️ကောလံကောလ သောတာပနျ၊ ♻️သတ်တက်ခတ်တုပရမသောတာပနျ တို့၌ သဒ်ဓါဓုရသောတာပနျ(၄)ယောကျ၊ ပညာဓုရသောတာပနျ(၄)ယောကျအားဖွင့ျ (၈)ယောကျစီရရှိနိုငျကွမညျ။ သို့ဖွဈ၍ 🙏(၁)ဘဝဖွင့ျ နိဗ်ဗာနျစံဝငျမည့ျ သောတာပနျ(၈)ယောကျ၊ 🙏(၂)ဘဝမှ(၆)ဘဝဖွင့ျ နိဗ်ဗာနျစံဝငျမည့ျ သောတာပနျ(၈)ယောကျ၊ 🙏(၇)ဘဝဖွင့ျ နိဗ်ဗာနျစံဝငျမည့ျ သောတာ ပနျ(၈)ယောကျဟူ၍ သောတာပနျ(၂၄)ယောကျဖွဈတော့၏။ ဤသောတာပနျ(၂၄)မြိုးတို့တှငျ မညျသည့ျ သောတာပနျမြိုးဖွဈစေ အပါယျသံသရာ အပါယျဘုံဝမြားမှ လှတျမွောကျကွသညျသာ ဖွဈပသေညျ။သို့ဖွဈ၍အပါယျသံသ ရာ အပါယျဘုံဘဝမြားမှ လှတျမွောကျလိုကွသော အမြိုးကောငျးသား အမြိုးကောငျးသမီးတို့သညျ သောတာပနျဖွဈနိုငျကွောငျး #ဝိပူနာတရားအားထုတျကွရမညျဖွဈပသေညျဟူ၍ အသိပေးလိုကျရတော့၏။ တရားထူးရသညျအထိတရားပွတတျသောဆရာကောငျးသညျကိုယျတရားထူးရရနျအတှကျ 100% ဖွဈကွောငျးမွတျစှာဗုဒ်ဓမိနျ့ခဲ့ပါသညျ။ ............. ကိုးကား။ ။ သဒ်ဓမ်မရံသီရိပျသာဆရာတောျဘုရားကွီး ဓမ်မပဒသော(တတိယတှဲ)။ အငျ်ဂုတ်တိုရျ(ပ)။ 🙏ဓမ်မမိတျဆှမြေားအားလုံး သကျရှညျကနြျးမာစိတျခမြျးသာ၍ လိုရာဆန်ဒမြားတဈလုံးတဈဝတညျး ပွည့ျဝကွပါစေ။ 🙏 ================ ဆရာတောျ #အရှငျဝိမလဝံသ🙏🙏🙏 (နာလန်ဒာတက်ကသိုလျ) September 07, 2019 🙏ဗဟုသုတရစလေိုခွငျး အကြိုးငှါထပျဆင့ျ၍ မြှဝပေေးပါသညျ။ #နှယျမွကျသဈပငျဆေးဖကျဝငျ၏


via အလင္းေရာင္ ဓမၼ https://ift.tt/35NkC5E