Thursday, July 11, 2019

တရားစတင္အားထုတ္မည္ဆိုလွ်င္... 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 အခ်ိဳ႕တရားအားထုတ္လိုၾက၏။ တရားစခန္း မ်ား၌လည္း အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္ တစ္ ႀကိမ္တစ္ခါမွ် ဝင္ေရာက္အားထုတ္ခဲ့ဖူးျခင္းလည္း မရိွ။ သို႔ေသာ္ ညအိပ္ရာဝင္ခါနီး ဘုရားဝတ္တတ္ ေမတၱာပို႔ အမွ်ေဝၿပီးလွ်င္ တရားထိုင္လိုၾကသည့္ စိတ္ဆႏၵေလးမ်ား အခ်ိဳ႕ျဖစ္တတ္ၾက၏။ သို႔ေသာ္ ဘယ္ကစၿပီး ဘယ္လိုတရား႐ႈမွတ္ရမည္ ဟူေသာ နည္းစနစ္ကို မသိၾကေသာေၾကာင့္ တရား အားထုတ္ခ်င္ပါလွ်က္ တရားအားမထုတ္ျဖစ္ၾက သည့္ တတ္သစ္စေယာဂီငယ္ေလးမ်ားအတြက္ တရားထိုင္ပံုထိုင္နည္း အေျခခံနည္းစနစ္အခ်ိဳ႕ကို ဓမၼဒါနဒါျပဳလိုက္သည္။ ေ႐ွ႕ဦးစြာ...တတ္သေလာက္ မွတ္သေလာက္ ဘုရားရိွခိုးျခင္း၊ သီလခံယူျခင္း၊ ေမတၱာပို႔အမွ် ေဝျခင္း၊ မိမိ၏ ခႏၶာငါးပါးကို ဘုရားျမတ္စြာအား အပ္ႏွင္းလႉဒါန္းျခင္း၊ ခင္ပြန္းႀကီးဆယ္ပါးတို႔အေပၚ ျပစ္မွားခဲ့မိသည္ရိွေသာ္ ထိုအျပစ္တို႔ကို ဝန္ခ်ေတာင္းပန္းျခင္း-စသည္ ကိစၥတို႔ကို ျပဳလုပ္ေဆာင္ရြက္ ၿပီးလွ်င္....။ ပလႅကၤ ံ အာဘုဇိတြာ ဥဇံု ကာယံ ပဏိဓာယ ပရိမုခံ သတိ ံ ဥပ႒ေပတြာ-ဟူေသာ ေဒသနာ ေတာ္ျဖင့္အညီ "တင္ပလႅင္ေခြထိုင္ပါ။ မိန္းကေလး ဆိုလွ်င္ မိန္းမထိုင္ေလးထိုင္ပါ။ ခါးကိုေျဖာင့္စြာ ထားၿပီး ဦးေခါင္းကို တည့္မတ္စြာထားပါ။ ၿပီးေသာ အခါ ႏွာသီးဝမွ ထြက္ေလ ဝင္ေလးကို သတိေလး ကပ္ၿပီး ႐ႈမွတ္ရပါမည္။ ဘယ္လိုသတိကပ္ၿပီး ႐ႈမွတ္ရမလဲဆိုလွ်င္... ၁။ သေတာဝ အႆတိ သေတာဝ ပႆတိ-ဟူ ေသာ ေဒသနာေတာ္အရ-"ထြက္ေလ ဝင္ေလ၌ သတိ ေလးကို ကပ္ထားရပါမယ္"။ ၂။ ဒီဃံဝါ အႆသေႏၱာ ဒီဃံ အႆာမီတိ ပဇာ နာတိ။ ဒီဃံဝါ ပႆသေႏၱာ ဒီဃံ ပႆာမီတိ ပဇာနာတိ။ ရႆံဝါ အႆသေႏၱာ ရႆံ အႆာ မီတိ ပဇာနာတိ။ ရႆံဝါ ပႆသေႏၱာ ရႆံ ပႆာမီတိ ပဇာနာတိ-ဟူေသာ ေဒသနာေတာ္အရ- "ထြက္ေလသည္ ႐ွည္လွ်င္႐ွည္တယ္။တိုလွ်င္တို တယ္ဟု သတိကပ္၍ ႐ႈမွတ္ေပးရမည္"။ ၃။ သဗၺကာယပၸဋိသံေဝဒီ အႆသိႆာမီတိ သိကၡ တိ။ သဗၺကာယပၸဋိသံေဝဒီ ပႆသိႆာမီတိ သိကၡတိ-ဟူေသာေဒသနာေတာ္အရ-"ႏွာသီးဝမွ ထြက္ေလ ဝင္ေလတို ့၏" အစ၊ အလယ္၊အဆံုး"သံုးခ်က္လံုးမိ ေအာင္ သတိေလးကပ္၍ ႐ႈမွတ္ရမည္"။ ၄။ ပႆမၻယံ ကာယသခၤါရံ အႆသိႆာမီတိ သိကၡတိ။ ပႆမၻယံ ကာယသခၤါရံ ပႆသိႆာ မီတိ သိကၡတိ-ဟူေသာ ေဒသနာေတာ္အရ-"ၾကမ္း တမ္းေသာ ထြက္ေလ ဝင္ေလတို႔ကို အစဥ္အတိုင္း ႏုညံ့သိမ္ေမြ႔သြားေအာင္ အားထုတ္ရမည္"။ ထိုသို႔အားထုတ္ဖန္ပြားလာသည့္အခါ "ထြက္ေလ ဝင္ေလ"ေလးေတြသည္ အရမ္းႏုညံ့လာၿပီး ထြက္ ေလ ဝင္ေလတို႔ ႏွာသီးဝမွ ထြက္၍ထြက္မွန္း ဝင္၍ ဝင္မွန္းမသိေလာက္ေအာင္ျဖစ္လိမ့္မည္။ ထိုသို႔ျဖစ္လာၿပီဆိုလွ်င္ ဝိပႆနာဘက္သို႔တတ္လွမ္း အားထုတ္ရန္ မိမိသႏၱာန္မွာ သမာဓိသာသနာကိန္းၿပီ ျဖစ္၏။ ထိုအခါ ထြက္ေလ ဝင္ေလကို လႊတ္၍ ႐ုပ္ ဓမၼနာမ္ဓမၼတို႔၏ ေဖာက္ျပန္မႈသေဘာ(ကာယာႏုပႆနာ)။ ခံစားမႈသေဘာ(ေဝဒနာႏုပႆနာ)။ သိ မႈသေဘာ(စိတၱာႏုပႆနာ)။ ဟဒယဝတၳဳဝယ္ မွန္ အၾကည္လိုေပၚလာသည့္ ဓမၼာရံုသေဘာ(ဓမၼာႏုပႆ နာ) ထိုဓမၼတို႔၏ "ျဖစ္ပ်က္"မႈတို႔ကို သတိကပ္၍ ႐ႈမွတ္ရပါမည္။ ထိုသို႔အားထုတ္ဖန္မ်ားလာလွ်င္ မိမိဉာဏ္မွာ ဝိပႆနာဉာဏ္တို႔အဆင့္ဆင့္တတ္၍ မဂ္ဉာဏ္ ဖိုလ္ဉာဏ္အဆင့္ဆင့္ရရိွႏုိင္ပါသည္။ ။ CR# ယထာဘူတေခမိႏၵ 10/7/2019


via အလင္းေရာင္ ဓမၼ https://ift.tt/2Sat4FW