Monday, July 29, 2019

သီလႏွစ္​မ်ိဳး ••••••••••••• သီလ ဟူသည္​ ​ေစာင္​့စည္​းရ​ေသာအက်င့္ ဆိုသည္​ကို သ​ေဘာ​ေပါက္​ၿပီ ထင္၏။ • အတြင္​းမွစိတ္​ ျပင္​ပအာ႐ုံတို႔သို႔ မလိုက္​သာ​ေအာင္​ • ျပင္​ပအာ႐ုံတို႔မွ ကပ္​ပါလာ​ေသာ ကိ​ေလသာ မ်ား အတြင္​းစိတ္​သို႔ ဝင္​​ေရာက္​မခို​ေလ​ေအာင္​ ထိုႏွစ္​ခ်က္​သည္​ သင္​​ေဆာက္​တည္​ထား​ေသာ သီလ၏အစြမ္​းသတၱိဟူ၍လည္​းသ​ေဘာေပါက္​ သင္​့ၿပီထင္​၏။ သီလသည္​ အတြင္​းစိတ္​ကို ​ေစာင္​့စည္​း၍ ျပင္​ပကိ​ေလသာကို ပိတ္​ဆို႔​ေပးျခင္​း။ ထိုသီလသည္​လည္​း (က) ႐ိုး႐ိုးသီလ မိ႐ိုးဖလာ ဓ​ေလ့ထုံးစံအတိုင္​းသာ အာမဘ​ေႏၱျဖင္​့ ခံယူထားျခင္​း။ (ခ) ပါရမီသီလ မိမိ​ေစတနာကံ ဆင္​ျခင္​ဉာဏ္​ျဖင္​့ သူ​ေတာ္​​ေကာင္​းဓ​ေလ့သို႔ ကူးဝင္​လာျခင္​း။ ထိုသို္​ႏွစ္​မ်ိဳးရိွ​ေခ်ရာ ယ​ေန႔ဥပုသ္​​ေန႔ျဖစ္​သျဖင္​့ ​ ေက်ာင္​းကန္​ဘုရားသို႔ တက္​ကာ ဒါနျပဳျခင္​း သီလ​ေဆာက္​တည္​ျခင္​းမ်ိဳးတို႔သည္​ အကယ္​တိ "အပၸမာဒသတိ" မ​ေမ့မ​ေလ်ာ့ ၂၄နာရီ လုံးလုံး သတိလက္​မလႊတ္​ျဖင္​့ • သရဏဂုံသုံးပါး တစ္​ပါးပါးကို ကမၼဌာန္​းအျဖစ္​ မပြားတုံပဲ "အာမဘ​ေႏၲ" ခံ႐ုံမ်ွျဖင္​့ အခ်ိန္​ကုန္​​ေသာ္​ … • စား​ေသာက္​ရာတို႔၌ အရသာခံၿပီး စားသုံးဦးမည္​ဆို​ေသာ္​… • အိပ္​ျခင္​း ထ​ေသာ္​ စကား​ေျပာျခင္​း မ်ားျဖင္​့ အခ်ိန္​ကုန္​လြန္​​ေခ်​ေသာ္​ … သင္​ကား "သီလယူသည္​" ဆို​ေသာ အမည္​ပင္​ မခံထိုက္​ၿပီ။ သင္​့အက်င္​့ကား ​ေစာင္​့စည္​းျခင္​း ပိတ္​ဆုိ႔ျခင္​း အလ်ဥ္​းကင္​း​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့တည္​း။ ထိုသီလမ်ိဳးသည္​ မိဘတို႔၏ ဓ​ေလ့လိုက္​၍ တု​ေနျခင္​းသာျဖစ္​သျဖင္​့ သီလစစ္​လည္​း မျဖစ္​ႏိုင္​။ မည္​သည္​့ကိ​ေလသာတို႔မ်ွ ပယ္​သတ္​ႏိုင္​မႈ မရိွျခင္​း။ သီလ​ေဆာက္​တည္​ရင္​းမွ မည္​သည္​့ ဉာဏ္​မ်ွ မ​ေပၚလာျခင္​းမ်ား​ေၾကာင့္​့လည္​း သီလမွ ပါရမီသို႔ မတက္​ႏိုင္​။ သီလကိုမွီ၍ ပယ္​သင္​့​ေသာ အယုတ္​စုတရားမ်ား ပယ္​ခဲ့ျခင္​း ဆယ္​သင္​့​ေသာ အျမတ္​စုတရားမ်ားကိုလည္​း ဆယ္​ယူျခင္​းဟူသည္​့ အမွန္​ျမင္​ အမွားစင္​မ်ိဳး မျဖစ္​​ေသးသမ်ွ … သင္​ကား ပါရမီျဖင္​့ ​ေဆာက္​တည္​​ေသာ သီလမ်ိဳးမျဖစ္​ႏိုင္​။ သိကၡာ႐ွင္​မ်ားက သင္​့အားသိကၡာတင္​​ေပး ​ေသာ္​ျငားလည္​း သင္​ကား အာမဘ​ေႏၱျဖင္​့သာ လ်ွာဖ်ား၌ပင္​ ခရီးဆုံး​ေနခဲ့သည္​ မဟုတ္​ပါ ​ေလာ။ ၁။ သိကၡာ႐ွင္​က သရဏဂုံ​ေပးၿပီးစဥ္​ခဏ "တိသရဏ ဂမနံ မဟာပရိပုဏၰံ" သင္​ယူထား​ေသာ သရဏဂုံမ်ားကို မ်ားမ်ားပြား​ေလာ့ဟူ၍ သတိ​ေပးစဥ္​ ကလည္​း "အာမဘ​ေႏၲ" ၂။ တဖန္​ သီလ​ေပးၿပီး​ေနာက္​ "ဓမၼံအပၸမာ​ေဒန သမၸာ​ေဒထ" တရားကို မ​ေမ့ေသာသတိႏွင္​့ အားထုတ္​​ေလာ့ သတိ​ေပးျပန္​​ေတာ့လည္​း "အာမဘ​ေႏၲ" သင္​သည္​ ထိုသို႔အာမဘ​ေႏၱခံၿပီး​ေနာက္​ သင္​တာဝန္​ယူထား​ေသာ သရဏဂံုပြားမ်ား ျခင္​းတရားကို ​ေအာက္​​ေမ့ဆင္​ျခင္​ျခင္​းျဖင္​့ ကာမဂုံအာ႐ုံတို႔၏ ဆန္​႔က်င္​ဘက္​ ဓမၼ အာ႐ုံသို႔ သင္​့စိတ္​​ ေျပာင္​းငဲ့မ​ေပး​ေသာ္​ သင္​့စိတ္​ အာ႐ုံမွမလုံႏိုင္​။ သင္​့စိတ္​ အာ႐ုံမလုံ​ေသာ္​ ကိုယ္​၏အရံ ျဖစ္​​ေသာ မ်က္​စိတံခါး နားတံခါး ႏွာ​ေခါင္​း တံခါး လ်ွာတံခါးတို႔က အ​ေစာင္​့မဲ့ တံခါးခ်ည္း ​ျဖစ္​​ေခ်ရာ၏။ သင့္​့ကိုယ္​ထည္​ႀကီးကား အခ်ဳပ္​ခံထား ရ​ေသာ ရာဇဝတ္​သားပမာ ရိွ​ေခ်ရာ၏။ ထိုသီလမ်ိဳးကား ခ်ဳပ္​တည္​းရ​ေသာ အခ်ဳပ္​သား သီလမ်ိဳးသာ ျဖစ္​သျဖင္​့ … ေနာက္​တစ္​ရက္​သို႔မဟုတ္​ မိမိအဓိဌာန္​ ျပည္​့သည္​ႏွင္​့ တစ္​ၿပိဳင္​နက္​ … ရန္​ဘက္​ ကိ​ေလသာတို႔က အၿငိဳးႀကီးႀကီးျဖင္​့ တန္​ျပန္​ဖိစီးလာၾက​ေလရာ သင္​ကား သုံ႔ပန္း ​ဘဝျဖင္​့သာ အသက္​ကုန္​ရာ၏။ မဟာေဗာဓိၿမိဳင္ ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး "ပါရမီ ပရိစယကထာ"မွ Via : Paral lel.


via အလင္းေရာင္ ဓမၼ https://ift.tt/2yhNdAG