Friday, August 2, 2019

💠 ျဖစ္​ ပ်က္​ ပဲ ရိွ တယ္​ 💠 ➖➖➖➖➖➖➖➖ ✳. အနိစၥ ဝတ သခၤါရာ ✳. ဥပၸဒါ ဝယ ဓမၼိနာ။ ✳. ဥပၸဇၨိတြာ နိ႐ုဇၩနၱိ၊ ✳. ေတသံ ဝူပသေမာ သုေခါ။ ။ သခၤါရာ_ သခၤါရတရားတို႔သည္၊ ဝတ_ စင္စစ္ ဧကန္ အမွန္အားျဖင့္၊ အနိစၥာ_ မျမဲၾကဘူးတဲ့၊ ဥပၸါဒဝယဓမၼိေနာ_ ျဖစ္ၿပီးေတာ့ ပ်က္သြားျခင္းသေဘာ ႐ွိၾကေပကုန္၏၊ အျဖစ္ႏွင့္ အပ်က္ပဲ ႐ွိတယ္တဲ့ အဲဒါကို ေသခ်ာေအာင္ ထပ္ ဖြင့္တဲ့အေနနဲ႔ 🔸ဥပၸဇၨိတြာ နိ႐ုဇၩနၱိ_တဲ့၊ 🔹ဥပၸဇၨိတြာ_ ျဖစ္ၿပီး၍၊ 🔹နိ႐ုဇၩနၱိ_ ခ်ဳပ္ေပ်ာက္ကုန္၏ ဆိုေတာ့လဲ "ျဖစ္ၿပီး ပ်က္တာ" ပဲ မဟုတ္လား၊ ဒီေတာ့ မွတ္လိုက္ၾက "အားလံုးဟာ ျဖစ္_ပ်က္ပဲ ႐ွိၾကတယ္" ကံ စိတ္ ဥတု အဟာရတို႔ေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚလာရတဲ့ ႐ုပ္တရားမ်ား၊ အာရံု ဒြါရတို႔ေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚလာရတဲ့ နာမ္တရားမ်ား၊ အဲဒီ႐ုပ္တရားနဲ႔ နာမ္တရားေတြဟာ အေၾကာင္းတရားေတြက ျပဳျပင္လို႔ ျဖစ္ေပၚလာရတဲ့ အက်ိဳးတရားမ်ား ဆိုေတာ့ "သခၤါရတရား" ေတြေပါ့ ✴သေဗၺ သခၤါရာ အနိစၥာ✴ 〰〰〰〰〰〰〰 🔸အဲဒီ သခၤါရတရားေတြ အားလံုးပဲ မျမဲၾကဘူး၊ ဘယ္လိုသေဘာ႐ွိလို႔လဲ၊ ဘာလို႔ မျမဲဘူး ေျပာႏိုင္သလဲဆိုေတာ့ "ဥပၸါဒ ဝယဓမၼိေနာ" တဲ့ ၊ ျဖစ္ၿပီးေတာ့ ပ်က္ကုန္တဲ့ သေဘာ႐ွိလိုတဲ့ 🔸အဲဒါကို ေသခ်ာေအာင္ ထပ္ၿပီး ဖြင့္ေသးတယ္ "ဥပၸဇၨိတြာ နိ႐ုဇၩနၱိ" တဲ့၊ ျဖစ္ေပၚလာၿပီးေတာ့ ေပ်ာက္ပ်က္ကုန္ေလ၏_ တဲ့ 🔸ဒါေတြအားလံုးကို ခ်ံဳးလိုက္ရင္ေတာ့ "ျဖစ္ၿပီး ပ်က္ပဲ"၊ အတိုေကာက္ "ျဖစ္_ပ်က္" ေပါ့ ႐ုပ္နာမ္ေတြဟာ (ဥပါဒ္_႒ီ_ဘင္) ႐ွိတယ္ မဟုတ္လား၊ အို... ႐ွိေတာ့ ႐ွိတာေပါ့၊ ဒါေပမယ့္ "႒ီ" ဆိုတာ ခဏေလးပါ၊ မေျပာပေလာက္ဘူး 🌟စိတၱယမိုက္မွာလဲ လာတယ္၊ " ျဖစ္လာၿပီဆိုကတည္းက ပ်က္ေတာ့မယ္လို႔ ယိုင္ေနၿပီ" ဒါ့ေၾကာင့္ ထင္႐ွားတာက "ဥပါဒ္ႏွင့္ ဘင္ပဲ"၊ ဘာသာျပန္လ်ွင္ "အျဖစ္ႏွင့္ အပ်က္ပဲ" ၊ 🌟အတိုခ်ဳပ္ "ျဖစ္_ပ်က္" ပဲ ႐ွိတယ္။ [မိုး(၂)နာ_၂၈၈၊၆၁၀] 💠သာယာခ်မ္​း​ေျမ့ၾကပါ​ေစ💠 ✴သစၥာ


via အလင္းေရာင္ ဓမၼ https://ift.tt/2YAeo8n